Pagina's

9 augustus 2011

Mooie stad Gent


Wat is Gent een mooie stad, we waren er op vrijdag en eigenlijk voor een 
brocante-markt die altijd rondom de St. Jacobs Kerk gehouden wordt.

Deze zogeheten 'Prondelmarkt' viel wat tegen maar verder hebben
we ons prima vermaakt in Gent met z'n mooie grote pleinen,
vele kerken en de St. Baafs Kathedraal.

Die hebben we dan ook even van binnen bekeken, altijd zo indrukwekkend
al die schilderingen, het housnijwerk, de glas-in-lood ramen, beelden enz ....


Hieronder even een kleine impressie van Gent via de foto's die we daar gemaakt
 hebben, ik neem jullie even mee, lopend maar ook vanuit een rondvaartboot.











19 opmerkingen:

It's me zei

Kijk !!! we kunnen reageren...............eindelijk.......wat een mooie stad.....en nu ga ik natuurlijk zeggen .....je ziet er goed uit !!..knuf van mij....xxx...

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Sluit me aan bij ria een heerlijke stad met prachtige gevels en je ziet er goed uit fijne week rosita ...

Anna at the Doll House zei

It certainly is beautiful.

Anna

Carre Blanc Maison zei

Ik woon niet ver naar Gent 15 min:)I love Gent and sweet city.Super foto's Groetjes Karolina

Thuis bij Tjits zei

wat een leuke en mooie reportage en wat een mooie foto van jezelf, heel erg leuk!
ik ben nog nooit in Gent geweest, maar zo te zien is het een hele mooie stad!

lieve groet, Tjits

Weißer Vintagezauber zei

Hallo liebe Gea,
das sind tolle Bilder:o))
Bin ganz begeistert.
Habe gerade in deinem Shop gestöbert und ich würde gerne den Muschelkranz und die Schablone 12,5o Euro kaufen.Sind die Sachen noch zu haben????
Ganz liebe Grüße bis bald,
Elke.
PS: Ich hoffe euch geht es allen gut...habt ihr auch noch Ferien??????

Martine zei

Gent is inderdaad een geweldig leuke stad! Mooie foto's!!
groetjes, Martine

Tanja zei

Hey Gea, volgens mij ben je weer terug, we kunnen weer reageren ;-)

Mooie foto's van Gent, en die van jou op de brug is heel erg leuk, of eigenlijk heel stoer!

Liefs
Tanja

Franse Lelie zei

Wat een mooie plaatjes van Gent, ik ben er nog nooit geweest maar het staat wel hoog op ons lijstje....lieve groet

Franka zei

What a nice town!
I've been there when I was a child - a long time ago!!!!!

Salut!
Franka

Thilda zei

Looks sooo lovely! :)

Home and Lifestyle zei

Wat een prachtige panden...ik zal Gent onthouden, misschien een leuke bestemming voor de kerstvakantie! Je foto's zijn trouwens helemaal geweldig (en jij ook hihi)!

Lieve groetjes, Ingrid

Le style zei

Prachtige foto's stuk voor stuk;-)
Wat een mooie stad!

Hartelijke groetjes

Kind An Huys zei

Zo mooi en romantisch is het daar...als ik je foto's zie, krijg ik gelijk zin om die kant op te gaan! Leuke foto van je...
Liefs, Anne.

Laura @ 52 FLEA zei

A beautiful lady in a beautiful city! I would love to travel there someday and see it in person. For now, I will enjoy these lovely photos that you have shared! Thank you Gea! :)

Servies en Brocante zei

hey Gea wij zijn net weer terug, leuke score heb je! Was vast een leuke markt..ons viel de heenreis ontzettend tegen..reden van file in file :( vertrokken om 9 uur en waren pas om 3 uur op de camping..Maar super mooie markten en veel gescoord, aan je berichten te zien hebben jullie het ook leuk gehad :)
Groetjess

Villa Bjørkhaug zei

Hei! Det såg ut som ein kjempe flott tur;)
I hope you enjoyed;) Hugs

Mirjam zei

Hoi Gea,
Wat een mooie impressie van Gent heb je ons hier voorgeschoteld. Dank je wel. Prachtige stad zou ik denken.... Wij gaan dit najaar naar Brugge, maar ik denk dat volgend jaar wel een tripje naar Gent op het programma mag staan.
Ik had op je vorige post al op de website van ´De Weide Wereld´ geklikt en wat is dat idd een mooie B&B. Heel gezellig ziet dat er uit...
Komt ook op mijn lijstje hoor...
Heel fijne week gewenst Gea,
groetjes,
Mirjam

English style zei

Prachtig daar he, wij zijn voor we naar Brugge gingen op het marktje bij de kerk in Gent geweest, wel leuk, niet heel bijzonder, was vrij klein, maar de gebouwen daar, echt geweldig!!
komen wij in Lunteren aan met onze appartementen complexen die zo lelijk als de nacht zijn :-(
heb lekker zitten genieten van alle mooie posten die ik bij je heb gemist
de foto's zijn om te smullen :-)
jammer genoeg kom ik niet genoeg toe aan het bloggen, dus mis wel het 1 en ander
lieve groetjes Yvon