Pagina's

25 maart 2012

Buiten bezig ....


Wat een heerlijke dagen hebben we gehad. Deze zondag begint bij ons wat bewolkt
en nevelig maar wie weet komt het zonnetje ook vandaag nog tevoorschijn.

Gisteren heeft Erwin alle klinkers schoon gespoten en zelfs ook de
 hardhouten stoelen. Alles ziet er weer heerlijk fris uit.

Ik heb de witte tros-roosjes in de voortuin kort gesnoeid en een
flinke portie mest gegeven. Ik dacht dat ze het hadden
begeven na de vorstperiode maar ik zag gelukkig
al weer uitlopers en knoppen.

Op ons binnenplaatsje veel buxus in potten
 en in teilen komen straks weer hosta's op.

Veel potten om te vullen heb ik niet over, in een paar nog
 witte violen gedaan, dat hoort bij het lentegevoel.


















Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag verder !

Groetjes Gea