Pagina's

17 maart 2012

Witte kaars ...voorjaarsgevoel.



In deze post lag er nog een hyacinthen bol tussen het mos. 

Die was nu dan ook na weken helemaal uitgedroogd en 
ik heb er een witte kaars tussen gezet.

Dit doet even wat frisser en voorjaarsachtiger
aan zo met het witte tussen dat groen .

Na die heerlijke zonnige dag afgelopen week heb ik daar zin in.
 Het voorjaar, nog vaker de zon op m'n gezicht te voelen.

Dat zullen jullie allemaal wel hebben ....











 







Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe !

groetjes Gea



37 opmerkingen:

Juul zei

Wat een heerlijk weer was het gisteren, echt zo fijn als het weer lente wordt. Gefeliciteerd met je dochter, en koester de momenten dat je vader er nog bij kan zijn. Sterkte.
Juul

Zaanse Zolder zei

Mooi in alle eenvoud die kaars.
Ik wens je veel plezier vanmiddag met het vieren van de verjaardag, alvast gefeliciteerd met je grote meid. Ik hoop dat je vader zal genieten met een grote G. xx Syl

Anita zei

Goeiemorgen, ziet er weer heerlijk verzorgd uit met de witte kaars.
Mijn dochter heeft morgen een optreden in het teater met haar streetdancegroep, zo spannend en leuk. Geniet vanmiddag van de verjaardag samen met je vader. En wens je dochter succes morgen. Warme groet Anita

Home and Lifestyle zei

Wat laat je ons weer sfeervolle foto's zien Gea!! Je huis is in ieder geval klaar voor een gastvrij ontvangst van de verjaardagsvisite. Wat fijn dat je vader vanmiddag komt, jullie pakken gelukkig alle momenten aan om veel samen te zijn.

Alvast mijn hartelijke felicitaties voor je dochter, ik wens jullie allemaal een bijzonder en feestelijk weekend toe!

Veel liefs, Ingrid

Nieneke zei

Alvast gefeliciteerd met je dochter. Voor jullie allemaal een hele fijne, warme,zonnige dag gewenst. Geniet!

It's me zei

Gefeliciteerd meis.....en geniet van elke seconde...nu het nog kan.....liefs ...xxx...

Chantal (uit het Zuiden) zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.

Wens jullie een mooie dag toe.

Groetjes Chantal

Stella zei

Hi Gea,
Wens jullie alvast een heel gezellige verjaardag toe en probeer er met z'n allen dubbel van te genieten !!!
Lieve groet,Stella

De Lorelei Brocante. zei

Hee Gea,
Oh wat fijn je dochter is bijna jarig !! Gefeliciteerd hiermee en wat fijn dat jullie dit nog samen kunnen vieren...
Aan je mooie kamer zal het niet liggen dus maak er vooral een fijn,gezellig en liefdevol samenzijn van meis.

Heel veel lieve groetjes vanaf deze kant.

xxx
Dicky Marie

Gerry zei

Wat een mooie verstilde sfeer heb je weer laten zien Gea, mooi!

Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! En ik wens jullie een heel mooie dag, ook samen met je vader.

Liefs en veel sterkte,
Gerry

Tanja zei

Lieve Gea, dan ga ik je alvast proficiat wensen met de verjaardag van je dochter en ook heel veel genieten van de aanwezigheid van je vader bij jullie. Hij zal zijn best doen om erbij te blijven en die kans zal hij ten volle benutten, geloof me maar.
Vergeet geen foto's te maken op een gegeven moment zullen ze heel belangrijk voor je zijn.

Sterkte meis,
Liefs
Tanja

Home is where the heart is zei

Alvast proficiat met jullie dochter en een hele fijne dag samen, zal toch een dubbel gevoel zijn.
Heel veel liefs
Brigitte

oale zei

Gefeliciteerd met je dochter! Onze oudste zoon wordt morgen 18 jaar, heeft bijna z'n rijbewijs en is bijna 2 meter. Waar blijft de tijd?

Vita Huset zei

Lieve Gea,

Maar 1 woord...GENIET.
Groetjes elly

'Inga' zei

Ik wens jullie een fijne verjaardag waar ieder dubbel van kan genieten!

Geweldige foto's weer

Lieve groet

English style zei

Alvast van harte gefeliciteerd met je dochter ! hoop dat jullie een gezellige middag mogen hebben, fijn dat je vader er nog bij mag zijn meis
Morgen succes voor de dames met dansen
Liefs Yvon

Maaike zei

Hoi, dat ziet er weer mooi uit. Alvast gefeliciteerd met je grote dochter!
En geniet van je vaders aanwezigheid, vergeet niet om foto's en filmpjes te maken. Die zullen later zo waardevol zijn!!
Groetjes, Maaike

Franse Lelie zei

Je huis is klaar voor een gezellig samen zijn, wat zal het een bijzondere verjaardag worden, gefeliciteerd alvast! Lieve groet

Hannekie zei

prachtig sfeertje weer...gefeliciteerd met je dochter..mooie leeftijd. fijn dat je vader erbij kan zijn...
veel liefs hannie

Musje zei

Ziet er mooi uit,van harte gefeliciteerd alvast met je dochter en fijn dat je vader er is,verdrietig als ik het andere lees,fijn weekend,liefs Musje.

Michelle zei

Gefeliciteerd met je dochter!!

De kaars staat prachtig tussen het mos!


Fijn weekend!
Liefs Michelle

oma leentje zei

Heerlijke foto's weer Gea.
Gefeliciteerd met je dochter .. Maak er maar een mooie dag van.
Liefs leni

Happy Living zei

zoals altijd weer hele hele mooie sfeerplaatjes!!! alvast gefeliciteerd met je dochter en een heel fijn weekend toegewenst. Hopen dat je vader er heel erg van geniet en jullie van hem...

Liefs, Debby

Mirjam zei

Hoi Gea,
Allereerst van harte gefeliciteerd met je dochter. Ik hoop dat ze de sterren van de hemel zal dansen.
En ik hoop ook dat je vader enorm zal genieten... en jullie ook natuurlijk...
Lieve groet,
Mirjam

Marjon zei

Van harte gefeliciteerd met je dochter en een hele fijne dag en ik hoop dat jullie samen genieten van alles en veel succes met het dansen....groetjes Marjon

Miranda zei

Sfeervolle foto's! Gefeliciteerd met je dochter. Ik hoop dat jullie een gezellige middag hebben gehad en je vader heeft genoten.

Lieve groet, Miranda

Agnes zei

Alvast van harte gefeliciteerd Gea. En wat fijn dat jullie dit met z'n allen hebben kunnen vieren. Is toch weer een bewaarmomentje. Fijne zondag!
Lieve groet,
Agnes

Joke zei

Van harte gefeliciteerd en een hele
mooie dag gewenst.
Wat fijn dat je vader komt en dat hij er zin in heeft.
Hopelijk wordt dat extra feest!!
Verwen hem maar extra maar dat doe je al.
Ik hoop dat je kan genieten van deze dag .
Ik wens je nog een fijne zondag
en heel veel sterkte toe
Lieve groetjes Joke

Bonjade zei

Van harte met Joëlle....14 jaar alweer........
Wat fijn dat paps er nog bij mag zijn....om te koesteren....maak er een onvergetelijke dag van.

Liefs

Anneke zei

van harte gefeliciteerd met je dochter en wat geweldig fijn voor je dat je vader er toch nog bij mag zijn.
geniet van elk moment en fijn weekend.
liefs An

bijzonder-oud zei

Van harte gefeliciteerd met Joelle! Wat fijn dat jouw vader er bij kan zijn, wel heel dubbel ook lijkt mij....ik hoop dat jullie er van kunnen genieten.

Lieve groet,
Yolanda

bijzonder-oud zei

Van harte gefeliciteerd met Joelle! Wat fijn dat jouw vader er bij kan zijn, wel heel dubbel ook lijkt mij....ik hoop dat jullie er van kunnen genieten.

Lieve groet,
Yolanda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Nog van harte gefeliciteerd, wat een prachtige fotos, fijne week lieve groet rosita

Sjoukje zei

Wat een mooie post weer. Wit geeft altijd een fijne sfeer. De kaars staat erg mooi tussen het mos~! Het zijn prachtige plaatjes...
En de foto's van je vader, prachtig om te zien dat hij zo heeft genoeten. Het zijn mooie , bijzondere herinneringen voor later...Blijf wel bij jezelf, je zult al je energie nog nodig zijn. Pas goed op je zelf~! Ik wens je veel sterkte...
Liefs Sjoukje

Gilda - Sweet sweet home zei

Hello Gea, I am Gilda. I went to meet you. Thanks for becoming a follower of Sweet Sweet Home. Your blog is great!! I love your house. I would appreciate if you gave me permission to publish your photos. I'd like to tell something about you on my Italian blog. Excuse my bad English but I speak only Italian, German and French. bye

Roelien zei

Gefeliciteerd nog Gea!

Blomkje en Wenje zei

Het lukt me niet om een reactie onder je nieuwste bericht te zetten, dus dan maar even zo.

Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen met je vader. Hij zal wel veel pijn hebben en voor jullie is het natuurlijk ook een hele opgave....

Je potten met gipskruid zijn prachtig! Zo simpel kan schoonheid zijn...

Geniet van het mooie weer, een fijne dag gewenst.

Groetjes, Pietrik