Pagina's

22 juni 2012

Bijkeuken en computerkamer


Erwin heeft de bijkeuken even geleden een frisse kleur gegeven.

Het is dezelfde kleur als wat de computerkamer alweer wat 
langer geleden op de muren kreeg .

De grijze kleur op de vloerdelen in de computerkamer vinden
we nog steeds mooi en is dezelfde tint gebleven.

De tegels in de bijkeuken liggen er al vanaf dat we hier wonen
en zouden we best willen vervangen.

Op deze foto's valt de kleur nog mee maar in het echt zijn ze
meer oranje van kleur met gele tinten erin.

We hebben hele mooie grijze tegels gezien en wie weet
 komt het er nog van dit jaar .












Aan de andere kant van de deur naar de computerkamer 
staat nu dit leuke stoere trapje.

Ik heb een tijdschrift, opengeslagen op een mooie
pagina, over een treetje gehangen.














 De Franse kapstok met de bakvormen hangt ook nog steeds
aan deze kant , het trapje past er mooi bij ...








Tot slot nog even een doorkijkje naar de computerkamer, het loopt qua 
kleurgebruik nu zo mooi in elkaar over, ben er helemaal blij mee.












Ik wens jullie allemaal alvast een heel fijn weekend en weer hopen
we op iets mooier weer natuurlijk, want het is nu zomer !


Hartelijke groet van Gea

24 opmerkingen:

Vita Huset zei

Heerlijk rustig geheel. Daar word je hoofd leeg van.
Groetjes Elly

ria zei

Mooi!!!!

Het liefste thuis zei

Wat een mooi geheel is het geworden! En wat leuk om je mooie spulletjes ook nog zo nuttig te kunnen gebruiken :-) Fijn weekend. Lieve groet, Hanneke

'Inga' zei

Mooi geworden zeg! Kan me voorstellen dat je de tegels nu wilt vervangen, alles op z'n tijd!

Ik wens je een zonnig weekend!

Home and Lifestyle zei

Wat weet je je eigen stijl toch altijd consequent door te voeren, ook dit ziet er weer mooi uit hoor Gea! De tegels passen inderdaad niet meer zo goed bij het geheel, maar ach...niet alles kan tegelijk, dat komt vanzelf wel een keer!

Ik wens je een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Corine(THUIS) zei

Fijn is dat als het zo langzamerhand één geheel gaat worden!
Het ziet er allemaal stijlvast uit :)
Groeten, Corine

@nne zei

ben helemaal weg van het keukenrek met draadwerk! mooi weekend, @nne

De Lorelei Brocante. zei

Hee Gea hoe gaat het met je ??
Aan je mooie foto,s te zien inspiratie genoeg hé ;-)
Weer zo fijn om naar te kijken een heerlijk sfeertje..Jou sfeertje het...Gea-sfeertje en zo herkenbaar.
Wat zouden we schrikken als je ineens rood of geel in je interieur had Gea, haha dan is er iets goed mis...
Zeg, doe je de groeten aan Evy onder het lopen,whahaaa....

Liefs van mij

Dicky Marie

Emmy zei

Dat mannetje van jouw heeft het er maar druk mee. En die tegels komen er hoor dat zie ik zo al. Fijn weekend, groet Emmy

It's me zei

heel mooi Gea......liefs van mij....xxx...

Gerry zei

Je hebt je stijl weer heel mooi doorgevoerd. het ziet er weer mooi uit en er zit rust in. Ik kan me voorstellen dat je de tegels wilt verwisselen. Maar dat komt er vast wel van!
Ik wens je een goed weekend, Gea!

Lieve Groet,
Gerry

Des guirlandes zei

Leuk hoor! En wat goed dat je man daar allemaal tijd voor heeft. Ik vind trouwens je tegels helemaal niet lelijk hoor. Het geeft wat warmte die terracotta kleur.

Groetjes,
Trouwens ik kan je nog steeds niet gaan volgen. Hoe graag ik het ook zou willen.

Nancy B. zei

Wat weer mooi allemaal Gea. Misschien is het een idee om de tegels te verven? Dan kun je het meer bijpassend maken en kun je rustig op zoek naar iets anders.
Fijn weekend. Groetjes, Nancy

Franse Lelie zei

Ziet er fantastisch uit, ik vind het zo bijzonder dat je alles zo in dezelfde sfeer krijgt. Zelfs de bijkeuken:) Ik hoop dat jullie, op wat voor manier, toch een fijne vakantie krijgen. Lieve groet

Blomkje en Wenje zei

Wat een mooie kleuren! Ik vind het doorkijkje ook erg leuk.

Groetjes, Pietrik

Colin zei

Wat een werk weer, maar het is zo echt één geheel, mooi!

Judith zei

Helaas valt het zomerweer vandaag enorm tegen, dus ik pak m'n momentje om weer eens wat bij te lezen in blogland! Mooi hoor, je bijkeuken... Altijd fijn om te zien dat ook zo'n ruimtes niet vergeten worden!

Fijne zondag, groetjes

Judith zei

Helaas valt het zomerweer vandaag enorm tegen, dus ik pak m'n momentje om weer eens wat bij te lezen in blogland! Mooi hoor, je bijkeuken... Altijd fijn om te zien dat ook zo'n ruimtes niet vergeten worden!

Fijne zondag, groetjes

Anita zei

Wahah dach dat het allemaal al één geheel bij je was Gea ;-) Wow maar wat een eenheid nu !!!
Mooi het door (gluur) kijkje hihi Zo blijf je altijd bezig hè
Wens je nog een hele fijne zondag.
Groetjezz lfs mij

House of Seasons zei

Voordeel van zo'n herfstige zondag is dat ik eens even aan het bijlezen ben in blogland!
Ik heb zitten genieten op jouw blog, wat een sfeer zet je toch neer!!!GEWELDIG, heel inspirerend!
Heerlijk he, als alles klopt in huis!
Liefs
Lia

Marian zei

Prachtig gestyled...wat heb jij weinig 'overbodige' rommel, die de zaak ontsieren.
Die snoeren, tjja daar kun je niet buiten.

Meike zei

Wat heb jij een ontzettend leuk blog!
Helemaal mijn stijl:)

Meike zei

Wat heb jij een ontzettend leuk blog!
Helemaal mijn stijl:)

Meike zei

Wat heb jij een ontzettend leuk blog!
Helemaal mijn stijl:)