Pagina's

14 juli 2012

Nieuwe salontafel


Graag ga ik even naar de prachtige winkel van Karin , 
eigenaresse van  ' De Tuinkamer ' 

Vanmiddag ging ik heen omdat ik een mooie industriele fabriekskar
 op haar site had gezien en het leek ons wel leuk
 om die als salontafel te gaan gebruiken.

Ik heb het al eerder geschreven maar de sfeer daar is helemaal
 mijn ding, ik loop altijd genietend om me heen te kijken.










Ik vond ook nog een prachtige aardewerken pot en die zag ik al 
helemaal op het gietijzeren kastje staan als warm accent.








 




 En naast hetzelfde kastje kwam dit bijzonder item te staan.

Een gietijzeren voet met lange houten opzetstuk eraan,
vroeger vast vaak gebruikt als laarzen-mal.












Ik wens jullie allemaal een gezellig weekend!

Hartelijke groet van Gea