Pagina's

12 maart 2013

MULTIFUNCTIONEEL LUIK


Al een tijdje heb ik deze oude slagbat en oude houten roeispaan.
Om ze te showen had ik ze tegen het luik aan gezet.

Ze hebben al in de gang gestaan, op dit moment
staan ze in een hoekje bij de smalle kast.

De smalle kast die grijs was maar inmiddels wit !

Onderaan in deze post  (klik) schreef ik nog dat Erwin 
z,n bedenkingen had maar ik heb toch de stoute
schoenen aangetrokken en de kwast 
er overheen gehaald :-)


*******



Maar over naar de slagbat en roeispaan .








Ze zijn allebei zo heerlijk verweerd door het gebruik 
ervan, zo vind ik hout eigenlijk op z'n mooist.








Op het kleine houten krukje naast de stoel zette ik de grote
 fles neer, altijd mooi met gewoon een tak erin.









Stond het luik op de eerste foto nog in de hoek, ik heb hem nu 
vlak tegen de muur staan, dit is toch iets ruimtelijker.








Ter afwisseling kan ik het luik draaien en de hout-kleurige kant laten zien.
Het is op die manier multifunctioneel, beide kanten zijn erg mooi.







Verder heb ik het druk met fotoboeken maken .

Heb eindelijk eentje gemaakt van onze vakanties van 
2011 en 2012 , daar was het door de ziekte van
 mijn vader vorig jaar niet van gekomen.

Ook heb ik voor onze jongste dochter een fotoboek gemaakt
van de belangrijkste gebeurtenissen vanaf 2010 tot nu.

En dat ga ik binnenkort ook nog voor onze oudste doen.

Twee maanden geleden was ik met een nieuw interieur-
boek begonnen en ook die is bijna klaar.

Dus mis je me bij je reacties, dit is de reden.


Hartelijke groet Gea