Pagina's

1 maart 2013

REPORTAGE - E MAG DECO


 Begin vorig jaar, werd ik gevraagd door Leatitia van de mooie Franse 
blog E-MAG DECO of ze foto's van mij mocht gebruiken.
 
 Ze vond mijn blog en inrichting namelijk heel mooi en wilde
  graag een reportage van ons huis en de tuin laten
 zien op hun online E-MAGAZINE.

Ze laten zulke mooie huizen en interieurs zien op hun blog 
dat ik me erg vereerd voelde dat ze mij vroeg. 

Ik heb dan ook toegezegd en heel wat foto's gestuurd 
waaruit zij een selectie konden maken.

Vandaag is de reportage verschenen op hun blog, tot
 nu toe was het voor mij ook een verrassing.

Het leuke is dat er inmiddels alweer een aantal 
dingen zijn veranderd in ons interieur. 

De gang is inmiddels roomwit in plaats van grijsblauw, de 
eettafel vervangen door een industriëler exemplaar 
en de servieskast wit met ander servies erin.

Zo gaat dat met ons soort vrouwen hé   ;-)
 







Klik hier om naar de reportage te gaan ,
verder wil ik jullie een fijn
weekend wensen !

Gea