Pagina's

18 augustus 2013

GRIJZE POTTEN
















De hoge grijze pot kocht ik laatst op de brocante markt in Deventer.

Eigenlijk wilde ik deze op mijn verkoop-blog zetten maar in
 combinatie met een andere grijze pot op het aanrecht
 kan ik er nog geen afstand van doen.

In de kleinere zit wat oud keukengerei, ik gebruik het
niet maar staat toch sfeervol in de pot.

Misschien vind ik het over niet al te lange tijd toch te druk 
op het aanrecht, dan gaat het alsnog weg maar
 toch zelf eerst maar even van genieten .

********

Verder ben ik de hele avond al bezig met het re-stylen van mijn blog.

Ik wilde een andere banner, die was niet mooi en bij het
terugplaatsen van mijn oude banner paste de grijze
achtergrondkleur er raar genoeg 
ineens niet meer goed bij.

Toen bedacht ik dat ik het helemaal wel anders kon doen ,
met eens een keer geen woonfoto's in de banner .

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat 
jullie ervan vinden .. ?


Groetjes Gea

21 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

De veranderingen op je blog vielen mij meteen op, ik vind het heel mooi geworden (al vond ik het vorige ook heel mooi ;-)).

Fraaie aankopen, de grijze potten combineren inderdaad heel goed samen!

Ik wens je een fijne week Gea! Lieve groet, Ingrid

inge van der sanden zei

Het viel me gelijk op dat je je blog verandert had, ik vind het wel wat hebben, het is strakker.
Je potten vind ik heel mooi, ik zou ze niet weg kunnen doen.
Mooi sfeerhoekje zo in de keuken.

Fijne Week Gea,
Groetjes,
Inge, my choice

Els zei

Ik vind de veranderingen op je blog erg mooi!!
Misschien nog mooier als de ganse pagina wit wordt?
Mooi stilleven op je aanrecht!

Fijne nieuwe week
Liefs Els

Mooi Homestyling zei

Wat heb je dat leuk gedaan met je banner! Zou niet weten hoe dat moet...
En je potten staan leuk zo. Idd nog maar even niet verkopen.
Fijne week alvast!
Groetjes,
Karin

cindy landuyt zei

Mooie potten! Ze horen precies bij elkaar. Staan mooi op je aanrecht!

Indruk zei

Wat staan je potten prachtig op je aanrecht. Je nieuwe banner viel me direct op. Hij oogt prachtig fris. Wel vertelde de oude banner, die overigens ook prachtig was, meer over de woonstijl die je hebt. Pascale X

Millas hem zei

♥ Do I need to say more?!

Hugs Camilla

Gerry zei

Het wit vind ik mooi, het straalt rust uit en je foto's komen mooi uit!
En je grijze potten vind ik ook prachtig. Ik zou me nog een keer bedenken voordat ik ze wegdeed.

Lieve groet,
Gerry

Anneke zei

Ik sluit me helemaal bij Gerry aan. Ik vind je grijze potten prachtig. Ik vind ze tijdloos. En het wit ik vind het mooi maar moet er wel aan wennen hoor.
Nog een fijne avond.
Liefs Anneke

It's me zei

Leuk Gea de potten en ook je nieuwe blog banner en kleur.......liefs fijne week Ria....x!

het Moonhuis Monica zei

Hai Gea, wat kun je daar lang mee bezig zijn he, met het restylen van je banner. Ik kan daar ook zo lang mee klungelen.
Als ik eerlijk ben, mis ik inderdaad foto's van je woonSTYLE, maar goed dat is persoonlijk en ik zie jou ook niet meer, klopt dat?
Leuk die potten op je aanrecht en dat oude keukengerei, daar hou ik ook van!!

Liefs Monica

Brocorante zei

Hmmmmmm eerlijk? Ik vond je vorige banner en kleur mooier en warmer aandoen. Ik moet nog ff wennen :-))

De Witte Lanteern zei

Less is more. Ik vind het helemaal bij je tegenwoordige uitstraling passen. Het is net of je een teveel aan balast aan het afwerpen bent. Terug naar de eenvoud. Ik moet er nog even aan wennen, maar hoewel ik normaal van het wit ben, vind ik het grijze toch iets warmer. Maar die warmte komt dan weer van je prachtige foto's. Ik zou die potten ook niet kunnen wegdoen...mooi!
Liefs, Peetje

Bonjade zei

Vind dit mooi, vooral je banner....maar vond het grijze ook super! Het past zo goed bij je vind ik.......
Jij bent gewoon grijs, ha en dan heel erg positief bedoelt hoor ;)
Dit is strakker en ach......dat ben je ook wel volgens mij......
Kortom....snap je er nog wat van...?


Lekker doen gewoon wat jij wilt dat is het motto.......denk ik toch wel......tsss.....word soms zo moe van mezelf....;)

Fijne week

Liefs

Huiz&zo zei

Je vorige kleuren zagen er ook mooi uit, maar dit is ook mooi. Strak en overzichtelijk. Onze blog moet ook nog wat ge-update worden, maar moet nog even de tijd ervoor nemen. Weet nog niet precies hoe dat werkt ;-)

Fijne dag!

Eva de Kam zei

Wat een leuke potten, snap dat je er nog geen afstand van kan doen.

Liefs Eva

inge van der sanden zei

hoi Gea, bedankt voor je berichtje, ik moest wel even lachen, want ik zie overal mooie foto's boven de blogs, en dat krijg ik dus niet voor elkaar, ze komen bij mijn er heel groot boven. Alleen tekst...ik ga naar sjabloon, en dan geavanceerd, en dan kun je daar je blogtitel en blogbeschrijving aanpassen.
Ik hoop dat je er wat mee kunt.
Heb ik gelijk aan jouw een vraag? Hoe krijgen jullie al je foto's naast elkaar, boven elkaar of in een collage?

Groetjes,
Inge, my choice

Jeanette zei

Ik zag gelijk dat je blog veranderd was. Leuk die grijze pot, ik heb er ook zo een, al eens bij Henny gekocht.

Groet,
Jeanette

inge van der sanden zei

Oke...in ieder geval bedankt voor je reactie...het zal oefenen blijven denk ik...
Hier regent het ook.

Groetjes,
Inge, my choice

Pure & White zei

Hee Gea!
Mooi geworden!! Heel mooie banner, past ondanks dat het geen woonfoto's zijn toch helemaal bij jouw sfeer!

Gave potten op het aanrecht!

Fijn week!

Dineke

basiclabelsweden zei

Moooi die grijze potten: prachtig :)) en wat een regen hebben jullie gehad??????
Hoop snel dat de zon weer gaat schijnen en al dat water maar snel verdwijnt.

Kram