Pagina's

5 augustus 2013

OUDE HALTER






Ik vond in Brugge een mooie oude halter. Het kreeg een 
plekje bij de Franse pruiken-kop op het eiken blok.







 Het is een oudje en helemaal van gietijzer, ik viel 
gelijk voor de eenvoud ervan.








Ik kocht destijds twee van die prachtige pruiken-koppen bij 
'De Tuinkamer' . De andere staat naast de zinken kan
op een tafeltje met een tinnen lauwerkrans op. 









Ik heb verder niet veel accessoires staan, vind het wel mooi
om dingen en vooral ook kleuren terug te laten komen.
Dat creëert rust in onze niet zo grote woonkamer








We hebben in twee leuke huizen, op weg naar België, spullen afgeleverd. 
Beide hadden een ruime woonkamer en veel mooie spullen.










Eenmaal weer thuis met leuke aanwinsten doe ik dan wel een 
poging ook wat meer neer te zetten maar toch vind ik 
 dat onze woonkamer zich daar niet voor leent.

Ik hou het maar eenvoudig ....

Fijne dag verder !

Gea



10 opmerkingen:

Els zei

Eenvoud siert!
Geweldig stoer object, die had ik ook niet laten liggen!!

Indruk zei

Het heeft een mooie plek gekregen in je huis, het staat prachtig! Pascale X

Ger zei

Hoi Gea,

Zie het een beetje voor me....een besnord mannetje met glad achterover gekamd haar,soort gestreept badpakje aan als sportkleding,rustend op een knie en in de hand dit oude haltertje wat hij zonder enige moeite in de lucht weet te houden met zijn gespierde biceps,waar zag ik toch ooit dat plaatje.....

Hou jij het heerlijk rustig in huis, in jou stijl die bij je past en niet achter elke voordeur te vinden is.

Lieve groet,
Ger

Henny van der Wal zei

Sober maar prachtig!
Lieve groet,
Henny

Gerry zei

Een mooi object Gea, en het past daar helemaal goed. Alsof het er al heel lang ligt.
Wat leuk dat je Els daar op die grote markt hebt ontmoet!

Lieve groet,
Gerry

Saskia zei

Ik vind je smaak heel sfeervol, stoer en rustig, ik hou ervan.

Groetjes Saskia

het Moonhuis Monica zei

Wat leuk Gea, ik ben ook 2 dagen in Brugge geweest vorige week, niet naar die markt waar jij bent geweest hoor.
Een mooie stad die zoveel te bieden heeft.
Ik heb echt genoten daar.
Moet er nog een post over maken.

Liefs Monica

It's me zei

Heel mooi hoor....liefs van mij...x !

Colin zei

Wat een geweldig stoer ding heb je gevonden, leuk Gea!

lia zei

Ieder huis vraagt om een andere aanpak van inrichting. En hier ook niet te veel, maar dat wist je al hé.
Die halter is wel lekker stoer.

Liefs Lia