Pagina's

18 december 2013

GANG IN KERSTSFEER



Onze gang toch ook nog maar een beetje in kerstsfeer gebracht.
Ik ben nooit zo van het hele huis versieren maar op de
sobere manier vind ik zo,n entree toch wel leuk.

De bellenband om de hals van de paspop hangt er al een
poos maar kreeg nu gezelschap van andere bellen.
Op de spiegel hing ik gewoon een groene tak.

Soms heeft het niet veel nodig om toch een
heel andere sfeer uit te stralen.











Op de zelfgemaakte bank heb ik tegenwoordig een stoere metalen
gereedschapskist staan, hierin zitten alle handschoenen.
Naast de paspop staan oude leren paardrij-chaps,












Aan de ander kant hangt een verweerd metalen deksel-rek.

 Daarop twee emaille bordjes en dan de achterkant 
naar voren want die vind ik juist stoer.

En ook de verweerde vis-vorm heeft voor mij nog
dezelfde charme als toen ik het kocht.









Fijne week verder !

Hartelijke groet Gea


28 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Een mooie gereedschapskist en ook nog eens handig. Hier staat een rieten mand in de gang voor sjaals en handschoenen, maar de weg er naar toe blijkt lastig te vinden...meestal vind ik ze her en der in de gang. Dat zal overal wel hetzelfde zijn ;-).

Een mooie entree Gea, in gepaste kerstsfeer.

Liefs, Ingrid

musjesbrocanteplekje zei

Wat een prachtige en ruime hal heb je,ook heel mooi aangekleed zo,alles klopt en dat vind ik zo knap,nog een fijne avond,lieve groet Musje.

Happy Living zei

prachtige foto's weer Gea!
die kist staat helemaal super en nog nuttig ook :-)

Fijne avond...

liefs, Debby

Miss M zei

Mooie gereedschapskist. Inderdaad erg handig om handschoenen in te doen.
Mooie kerstsfeer in je gang; gezellig om.zo thuis te komen. Waxinelichtjes aan et voila :-)

Liefs, Marjolijn

Marjonel M zei

Heel mooi Gea.

Liefs, Marjonel

lia zei

Mooie subtiele kerst in de gang.
En hoedendozen, of blikken zijn zo leuk te gebruiken voor dassen en handschoenen..

Liefs lia

het Moonhuis Monica zei

Echt heel leuk!!

Liefs Monica

basiclabelsweden zei

Helemaal goed zo : hou zelf ook van ingetogen: oooh wauw Mooie gereedschap kist en die vis : maken het geheel helemaal af : ALS ik je Niet meer spreek: god jul och gott nytt år, önskar Marion

Mirjam zei

Hoi Gea,
Wat ziet het er mooi uit zo! Inderdaad niet veel nodig om de juiste sfeer te krijgen!
Ik wens je een heel mooie dag,
Lieve groet,
Mirjam

inge van der sanden zei

Heel sfeervol..meer heeft het niet nodig.
Fijne Week Gea.

Groetjes,
Inge, my choice

Housebythewaterhole Kathy zei

Gea, prachtige sfeer heb je, héél mooi
Lieve groeten fijne dag nog
kathy

Nicole Rêveenblanc zei

Less is more, dat bewijzen jouw foto´s wel weer eens Gea! Fijne, gezellige feestdagen gewenst!
Nicole

Els zei

Wat een binnenkomer!!
Ik vind je styling altijd geweldig om naar te kijken!

Fijne dag
X Els

It's me zei

Mooi hoor !!!...kom even bij mijn post kijken vind je vast wel leuk ook !!...liefs van mij...x !

Hann¥ zei

Wat een prachtige stoere entree maak je bij jou Gea!
Wat staat het weer gaaf allemaal....en een toefje dennentakken maakt het zo net af....
Fijne dag!
Liefs,Hanny

De Witte Lanteern zei

Mooie binnenkomer weer! Je hal is met recht een mooi visitekaartje voor de rest. Wat een prachtige sfeer met gewoon een paar kleine veranderingen. Knap hoe jij dat kan!
Ik geniet volop!!
liefs, Peetje

Thuis bij Tjits zei

Wat is het leuk binnenkomen bij jou en die gereedschapskist vind ik zo gaaf!!
Mooi subtiele kerstversiering!

Lieve groet, Tjits

Alie zei

Prachtige sobere kerstsfeer. Heerlijk toch dat je zo kunt genieten van je mooie spullen??

Verie -Vestywo- zei

Een heerlijke ruimte om gasten te ontvangen, Gea! Ziet er heel sfeer-vol uit, zo mooi op elkaar afgestemd, echt super! Geniet ervan.

Lieve-Groetjes, Verie

Roelie Steinmann zei

Mooi binnenkomen in zo'n mooie hal, heerlijke sfeer.

Fijne feestdagen, Roelie

All Seasons zei

Ik vind het juist zo mooi, heel subtiele aankleding voor de Kerst. Dit is een heel warm welkom voor je gasten, Gea!

Ik wens je een fijne avond

warme groet,
Patricia




Landelijk at Home zei

Gezellig zeg! Ik ben jaloers op foto's van zulke gangen. ;) Wij hebben helaas geen ruimte om iets neer te zetten.

Groetjes Wilianne

Corine(THUIS) zei

Wat een simpele dennentak al doet hè?!En de bellen komen helemaal van pas ;-)

Miranda zei

Wat een mooie binnenkomer! Juist mooi een wat sobere en natuurlijke versiering.

It Is The way of life zei

Sfeervol binnenkomen is dit !
Fijne feestdagen en alle goeds voor 2014 !
Liefs Ida

jaimie zei

Hallo,

Mooi hoor, een enkel accent zo , eenvoud siert :-)

Groetjes, Jaimie

inro soor zei

altijd weer mooi bij jou!ik blijf het maar zeggen:)
ja, jouw spullen heb ik her en der overal al tegen gekomen, en ik vind ze ook nog steeds bij je mooi staan, leuk is dat toch?
fijne dagen!
enne die lantaarns, staan er nog, maar iedere keer vergeet ik mn fototoestel....en heb nog een oeroud mobiel waar ik geen foto,s mee kan maken, k probeer er binnenkort aan te denken,......
doei! Inge

Ús hûs ús thús zei

Prachtig deze sobere kerstsfeer. Wat een enkele groene dennentak al niet kan doen. Erg sfeervol!
Bedankt ook nog voor je berichtje. Ik heb het idd suoer druk. Ik probeer (met nadruk op probeer hi hi) binnenkort een post te plaatsen!
Alvast hele fijne feestdagen voor jou en je gezin!
Groetjes van Aleta