Pagina's

16 december 2013

HYACINTEN



Momenteel staan op veel plekken in de kamer hyacinten in bakken.
Had wat meegenomen naar de kerstmarkt en dat wat over 
was, lekker verdeeld in bakken voor mezelf.



Zo staat er hieronder eentje in het midden van een oud
bakblik met bolletjes-mos er omheen.

En ik zette een bolletje in een zinken bekertje
 met wat gewone mos erbij gestoken.









Voor nu een fijne nieuwe week gewenst en hopelijk 
zijn jullie het nog niet zat want ik heb nog een 
paar kerst-posten in de planning staan ...

Hartelijke groet Gea



18 opmerkingen:

It's me zei

Ik kan geen hyacint meer zien !! we hebben gister 230 bakjes afgeleverd...pfff allemaal zelf gemaakt !! dusse....hihihihi...liefs van mij...x !

Miss M zei

Heerlijk sober en stoer kerstsfeertje o. Vind het prachtig!

Liefs, Marjolijn

P.S. Je steenmal staat in mijn laatst geplaatste post! ;-)

Els zei

Sobere sfeer en styling, ik hou ervan :-)

Fijne dag
X Els

A place for my home zei

Altijd leuk die hyacinten. Volgens mij heb ik het al eens gezegd, maar jouw kerstdecoratie past prachtig in jullie interieur. Ik ben je kerstposten nog niet zat hoor, dus kom maar op hihi.

Liefs, Cynthia

inro soor zei

lief!!

Gerry zei

Staat mooi, die hyacinthen!
Meestal begin ik er begin januari mee. Ik vind januari altijd een beetje een kale maand en dan zijn de feestdagen over en dan vind ik het mooi om met bolletjes te gaan werken. Op naar de lente!
Geniet ervan, evenals van de zon vandaag!

Lieve groet,
Gerry

hemelswitwonenmetbrocante zei

altijd mooi, mos! Prachtig stoere uitstraling heb je in huis! Fijne feestdagen alvast.
groetjes, Bertha

Home and Lifestyle zei

Een paar weken geleden had ik al hyacinten in huis gehaald, ik had ze voor heel tijdelijk toen even buiten onder een afdakje geplaatst en daar staan ze als het goed is nog :-( . Voor nu haal ik ze niet in huis, vind het met de kerstversieringen al druk genoeg hier. Maar ze staan zo mooi bij jou en bijkomend voordeel is dat ze al zo heerlijk aan het voorjaar doen denken ;-).

Liefs, Ingrid

Indruk zei

Mooi dat groene zo, eigenlijk hoop,ik altijd bij die bollen dat ze niet uitkomen! Pascale X

Marjonel M zei

Mooi hoor, ik kan allen niet tegen de geur dus ze staan bij mij altijd buiten...Ik kijk uit naar je volgende kerstpost.

Liefs, Marjonel

musjesbrocanteplekje zei

Ik vind hyacinten geweldig en vind het ook leuk om in potjes te zetten met wat mos,het ziet er top uit bij je,fijne avond,lieve groet Musje.

Mirjam zei

Heerlijk hè Gea, hyacinthen. Zeker de combinatie van witte met zink is prachtig.
Wat zal het straks heerlijk geuren bij jou, als ze gaan bloeien...
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

Franse Lelie zei

Ik hou van kerst dus kom maar op! Lieve groet

Athomebymy zei

Leuke foto's ze werken inspirerend !

Liefs Petra

Home fourteen zei

Leuk die hyacinten met mos, ze moeten niet heel veel verder uitkomen, dan vind ik ze het leukst. Gr. Jac......

Judith zei

mooi, vooral als ze nog niet zijn uitgekomen;-)


Liefs X

Hann¥ zei

En ze ruiken zo heerlijk......je hebt het weer mooi gestyled Gea.....
Liefs,Hanny

Roelie Steinmann zei

Mooie sfeer met het mos en de hyacinten. Ze ruiken inderdaad zo lekker als ze uitkomen.

Fijne feestdagen, Roelie