Pagina's

21 december 2013

MEER HYACINTEN


Ik noemde in een vorige post al dat ik een aantal bakken gevuld had 
met hyacinten en één daarvan laat ik hier ook even zien .

Op de salontafel lag al de krans op een zwarte bakplaat.
In het midden legde ik drie hyacinten-bollen 
en dat vulde ik op met mos.













Voor maandag staat er nog één post in kerstsfeer van mij klaar.
Volgende week gewoon werken op ma-, di- en vrijdag 
dus met alleen de beide  kerstdagen vrij, 
houden we het lekker rustig.

Ik hoop dat jullie ook zonder al te veel stress van 
de aanloop naar de kerst kunnen genieten.


Voor nu in elk geval en fijn weekend gewenst !

Hartelijke groet Gea

29 opmerkingen:

Housebythewaterhole Kathy zei

Gea, prachtig die schaal of plaat met groen en hyacinten, zo sfeervol en toch zo éénvoudig…
alvast een Zalig Kerstfeest voor jouw en je familie,
en een spetterend 2014 !!!
Fijne weekend
Lieve groeten Kathy

inge van der sanden zei

Mooi je hyacinten, zo vind ik ze eigenlijk het mooist...ik kan niet tegen de geur...
Kerststress heb ik niet, ik heb de meeste boodschappen al in huis...moet alleen nog naar de bakker...maar dat kan Dinsdag pas.
Och...en wij zien wel...het belangrijkste vind ik dat we met elkaar weer een fijne Kerst vieren, en het jaar weer goed kunnen afsluiten...daar gaat het uiteindelijk om vind ik.
Fijn Weekend Gea.

Groetjes,
Inge, my choice

Housebythewaterhole Kathy zei

Dankjewel Gea !
Kathy

LOPPISLIV zei

Looks lovely, nice pictures!!
Have a nice saturday!
Regards Paula

De liefste zei

Mooie foto's, dat zal straks heerlijk gaan geuren.
Fijn weekend.
Liefs,
Mirjam

musjesbrocanteplekje zei

Prachtig je schaal,ik ben dol op hyacinten en ga er zo ook wat kopen,de andere zijn alweer uitgebloeid,fijn weekend,lieve groet Musje.

het Moonhuis Monica zei

Leuk gedaan Gea!
Fijn weekend!!

Liefs Monica

mingle-mangle zei

hey gea wat weer mooie foto's

leuk om te zien dat de paspop er weer een op staat ;D

groetjes mingle-mangle

Kirsten Maas zei

Hoi Gea, dat ziet er prachtig uit. Lekker rustig aan doen met de kerst en we kijken uit naar je blog van maandag!
Liefs Kirsten

Bonjade zei

Helemaal geweldig dat frisse groen in huis.....
Hier ook her en der een pot/vaas.
Dat maakt het dan toch net even af ;) bij mijn boom.

Als het lukt zal ik het nog posten.....maar jaa......tijd, tijd.....

Wens je fijne feestdagen met je dierbaren.....

Liefs

Home and Lifestyle zei

Je schaal met hyacinten is erg mooi Gea...eenvoudig maar toch helemaal kerst.

Fijn weekend! Liefs, Ingrid

Nancy B. zei

Ik vind de bollen met het kleine beetje groen altijd het mooist. Als ze helemaal uitkomen krijg ik er vaak hoofdpijn van. Ik wens je een fijn weekend. Groetjes, Nancy

Mirjam zei

Hoi Gea,
Wat vind ik dat mooi staan zeg. Zo'n prachtige schaal met kersttakken en dan die hyacinthen er in...
Ik denk alleen dat je er toch een blauwe tussen hebt staan hoor, die ene donkere bol... wie weet, toch een beetje kleur bij Gea?
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Els zei

Het is altijd zo genieten bij jou!!
Hele fijne kerstdagen gewenst voor jou en je gezin!

X Els

All Seasons zei

Als je mijn blogpost lees denk je zekers aan kerst stress. Maar dat was afgelopen week. Ik had een lijstje gemaakt en alles af wat was gedaan afgestreept. Dat geeft een goed gevoel.
En nu is het genieten!!

Ik wens jou, Gea en je gezin, hele mooie en sfeervolle dagen en alle goeds voor het nieuwe jaar, 2014.
Geniet van elkaar en het samen zijn!

Liefs,
Patricia

Miss M zei

Hmmm... genieten van de aanloop naar Kerst zal wel lukken, maar dat gaat echt niet zonder stress lukken! ;-) Pfff... ben nu al moe als ik eraan denk, hahaha.
Wat goed van je dat je weet dat m'n lief vandaag jarig is! (Vraag ik me nu wel af waar je het gelezen hebt ;-))
Met de verjaardagen van m'n twee kanjers is het gewoon extra druk zo rond Kerst. Maar echt, goed voorbereiden is al het halve werk.
Nu is manlief met de oudste naar voetballen; hij heeft twee zaalvoetbalwedstrijden vandaag. Vanmorgen ook al druk geweest met de jongste: die moest 3(!) zaalvoetbalwedstrijden spelen. Tussendoor naar een verjaardag geweest van ons nichtje. En nu... ff paue terwijl ondertussen het lievelingskostje van Marcel op het vuur staat: een heerlijk stoofpotje van draadjesvlees. Dat maak ik sowieso elk jaar met ijn verjaardag. Vanavond met hutspot. En ooh, Gea: je moest het eens ruiken nu in ons huis!
En morgen... ja... morgen: mag Stijn afzwemmen voor A. Eindelijk... maar: dat betekent dus ook om 9 uur(!) in het bad zijn, waar we een half uur voor moeten rijden. Dus reken maar uit: vroeg opstaan... Hoezo stress? ;-)

Ik vind je plaat dat je hebt opgevuld met bolletjes bijzonder mooi geworden. Lekker al dat groen in huis; geeft in huize G-style een heerlijke kerstsfeer!

Ik wil je hierbij ook heerlijke feestdagen toewensen, geniet van elkaar en tot gauw! ♥

Liefs, Marjolijn

Elisabeth zei

Heel erg mooi je schaal,ook ik vind de bollen het mooist als ze alleen maar groen zijn .Ik ben jammer genoeg allergisch voor de meeste bollen als ze bloeien en ook poes Mikki kan er niet tegen dus koop ik ze niet eens meer .Ik dacht al dat er bij jullie vroeger wel Country gedraaid zou zijn .Ik kan me herinneren dat jullie nog met je Vader naar een concert van Ben en Carmen Steneker geweest zijn .Gelukkig hier niets van kerst stress.Ik wens je heel fijne dagen met je gezin
Lieve groetjes Elisabeth

Jolanda zei

Hello,

Fijne dagen geniet van de mensen om je heen wie je lief hebt!!

Lieve groet,

Jolanda

Miranda zei

Een mooi natuurlijk opgemaakte schaal en door de bollen toch al een beetje richting het voorjaar...

Ik wens jou fijne en gezellige feestdagen toe.

Groeten, Miranda

Colin zei

Da's het enige wat ik morgen nog even wil doen; hyacinten halen want wil nog iets gezelligs op tafel wat na de kerst ook nog even kan staan. Geniet van je weekend Gea!

Karin zei

Hier staan ze nooit lang. Schoenenboer vindt ze nl stinken...
Fijne dagen!
★Karin★

Anita zei

Mooi die schaal met hyacinten.
En dan wacht ik maar even tot maandag met mijn kerstwens ;-)
Fijn weekend! Groetjezz lfs mij

It's me zei

Mooi hoor !! geniet lieverd....x !

lia zei

Mooi en heel passend bij jou Gea.
Ik wens je hele fijne kerstdagen en een mooi 2014.

Heel veel liefs
Lia

What's in a day zei

Wat een mooie versiering Gea, zo eenvoudig, maar toch zo sfeervol.
Ik wens jou nog veel werkplezier, maar ook heel mooie dagen toe.
Alle goeds voor 2014.

Lieve groet, Eefie

Room Seventeen zei

Bedankt voor je lieve berichtje!
Ik wens je fijne feestdagen en een heel goed 2014!

Hann¥ zei

Wat staan ze stoer zo in je schaal!
Ik vind de geur ervan heerlijk....
Hier ook werken maar dan genieten we
de beide kerstdagen maar van onze vrije dagen ;-)
Fijne dagen Gea en ik wens je alle goeds voor 2014!

Liefs,Hanny

Athomebymy zei

Mooi allemaal ...
Ook voor jou een fijne kerst en een gelukkig gezond nieuw jaar !!!

Liefs Petra

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat ziet dat er sfeervol uit! ik koop de bollen altijd pas in februari, vind ze nog niet passen in deze tijd!
Maar ze zien er zo erg leuk uit.
ik wens je fijne kerstdagen toe en een mooi, gezond nieuw jaar!

Groet Trijnie