Pagina's

30 december 2013

NIEUWJAARSWENS


Ik had blauwe en witte hyacinten gekocht waarvan 
de blauwe nu het eerste uitkomen.

Jaja ...  een beetje kleur in huize G-STYLE ;-)








Morgen alweer de laatste dag van het jaar .


Met onderstaande collage wil ik jullie niet alleen het beste wensen
 maar ook alle mede-blogsters bedanken voor een jaar waarin ik 
mocht genieten van al jullie inspirerende blog-posten.

En mijn volgers bedanken voor het volgen van mijn
blog, zowel degene die dit openlijk doen 
als ook de stille lezers.


Jullie reacties en de spontane mailtjes maken dat
 ik dit nog steeds met zoveel plezier doe.









Voor morgen een hele fijne 
jaarwisseling gewenst !

Hartelijke groet 
Gea



33 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Gea,
Ik vind dat beetje kleur bij jou wel heel erg mooi staan. Het is dan ook een prachtige kleur blauw, van die hyacinthen...
Ik wens jou en je gezin ook een heel fijne jaarwisseling en alle goeds en moois voor het nieuwe jaar...
En dank je wel voor al je mooie posten.
Lieve groet,
Mirjam

Mirjam zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Mirjam zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Mirjam zei

Wat hier fout ging weet ik niet maar het stond er ineens drie keer precies hetzelfde op...
Liefs, Mirjam

Home fourteen zei

Hoi Gea, nou de hyacinten kan je hebben hoor, mooi bij dat zink.Mooie foto's weer. Jullie ook de besten wensen voor het nieuwe jaar en een fijne jaarwisseling!! Tot blogs Jac.........

Passione Helena zei

Wat mooi tussen je stoere spullen...het zinken potje past er helemaal tussen met z'n blauwe bloemen!

Ik had je al een goed uiteinde gewenst . Maak er een gezellige jaarwisseling van met je gezin! Bedankt voor je het delen van sfeer in jullie mooie stoere huis! Ik mag graag bij je langs komen en zal dat volgend jaar zeker ook weer doen;-)

Tot volgend jaar!
Liefs Helena

Home and Lifestyle zei

Lieve Gea,

Deze blauwe kleur staat juist erg mooi tussen de grijze materialen, ik vind het een geslaagde combinatie. Mooie collages heb je van je foto's gemaakt.

Ik wens jou en je gezin ook een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar. Ik ben blij dat je het bloggen bent blijven volhouden, want je posten zijn bij mij nog steeds favoriet. Ik kom in het nieuwe jaar dus weer heel graag bij je langs ;-).

Veel liefs, Ingrid

It's me zei

Jij ook hele fijne jaarwisseling...bedankt voor het afgelopen jaar !!...leuk al je blogs steeds weer een geniet moment .....liefs Ria...x !

Nancy B. zei

Ik wil jou ook bedanken voor de mooie stoere sfeer die je ons altijd laat zien. Een post van jou is altijd genieten. De hyacinten staan mooi te zijn. Ik wil jou en je gezin een fijne jaarwisseling wensen. Groetjes, Nancy

Jet zei

Lieve Gea, ik wens jou alle goeds toe in 2014. Dank je wel voor je mooie foto's die je met ons wilde delen, ik heb er vaak van genoten.

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Gea, mooie combinatie met de kleur blauw.

Een heel gezellig uiteinde en een goed begin!

Lieve groet, Loes

What's in a day zei

Wat een mooie blauwe Hyacint, hij kleurt erg mooi bij de vergrijsde tinten in je huis.
Voor jou ook alle goeds voor 2014, fijne jaarwisseling.

Lieve groet, Eefie

It Is The way of life zei

Staat toch weer heel gezellig de hyacinten in de zinken potjes fijn weer hè dat ze er zijn , ga ze zeker ook halen van de week .
fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014 !
Liefs ida

Joke zei

Een waanzinnig 2014.

Groetjes Joke.

Marjon zei


Hallo Gea...voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar....en je hyacinten zien er prachtig uit...lieve groet Marjon

Maaike zei

Hallo Gea,
Ook jou wens ik een heel goed 2014. Ik geniet steeds van je blog en ik hoop dat je nog lang door zal gaan.
Groetjes
Maaike

Martine zei

Hallo Gea,
Wat een prachtige hyacinten en ook al zo'n prachtige collage. Ik geniet altijd erg van al die stoere spullen op jouw blog. Voor jou en ieder die jou lief is ook een heel gelukkig 2014 gewenst!! Groetjes, Martine

inge van der sanden zei

Die blauwe kleur staat wel heel mooi bij je spulletjes.
Ik wens jou en je gezin ook een fijne jaarwisseling, en een goed begin van 2014.

Tot Volgend blog jaar,
Inge, my choice

musjesbrocanteplekje zei

Ik vind het blauw wel stoer staan bij je spullen,mooie sfeerfoto`s! Ik wens je een fijne jaarwisseling,lieve groet Musje.

'Inga' zei

Voor jou en je gezin; health and happiness voor het nieuwe jaar!

Bedankt voor weer een jaar met prachtige posten; altijd G-enieten en voor mij op een bepaalde manier erg rustgevend; woord en beeld zonder mis prettig gedoseerd!

Een heel fijn 2014 gewenst!

Lieve groet

Tanja zei

Lieve Gea, ik wens jou en je gezin een heel mooi, liefdevol en gezond 2014.

Fijne jaarwisseling!

Liefs
Tanja

Le Style zei

Ik heb genoten van je blog, creativiteit en inspiratie in 2013. Alle goeds voor jou en je gezin in 2014

Happy New Year!

Yet

Jeanette zei

Ik wens jou en je gezin een heel fijn maar vooral gezond 2014.

Groet,
Jeanette

Ús hûs ús thús zei

Jij ook bedankt voor je prachtige posten. Ik geniet er iedere keer weer van! Ik wens jou en je gezin ook een heerlijke jaarwisseling!
Groetjes van Aleta

Miss M zei

Nou... zó erg blauw zijn deze hyacintjes nou ook weer niet Gea! Gelukkig toch? :-)
Mooie 'kaart' heb je zo gemaakt.
Ik wens jou en je familie een gelukkig en bovenal gezond nieuwjaar!

Liefs, Marjolijn

Happy Living zei

Ik wens jou en de jouwe een goed 2014, vol gezondheid en gezelligheid, inspiratie en creaties, maar vooral Liefde en Licht!

Liefs, Debby

Lynda zei

kleur??? op het nippertje dit jaar ;)
lieve Gea, ik kom veel en veel te weinig, dat spijt me, maar jij hebt dat beslist ook...dat je je een duizendpoot voelt....zonder die duizend poten? ;). ik wil je een hele gezellige jaarwisseling wensen en een héél fijn nieuw jaar!

liefs
lynda

Colin zei

Die hyacinten passen weer helemaal Gea. Hele gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2014; op naar weer een mooi (blog)jaar!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hoi Gea
Prachtig weer al die sfeer foto's even je posten bijgelezen en is altijd weer genieten ... wil je vanuit Harlingen een fijne jaarwisseling wensen en de beste wensen voor 2014 ,geniet van de laatste momenten ...lieve groet Rosita

Pauline zei

Ik wens jou ook een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2014, voor jou en jouw familie.
Liefs, Pauline

Miranda zei

Een subtiel kleurtje staat nog niet zo verkeerd ;)

Gezellige jaarwisseling gewenst en voor 2014 veel geluk, gezondheid en blogplezier.

Lieve groet,
Miranda

inro soor zei

dank je wel, en zoals je nu wel weet:) geniet ik enorm van jouw blog!
wens jullie alle goeds toe voor het komende jaar.

lieve groet, Inge

Carolina Mia zei

V novém roce 2014 nechť Ti na cestu životem září jen ty správné hvězdy a když budou padat, nechť Ti splní všechny touhy a sny. Věrka ♥