Pagina's

30 maart 2014

METALEN KLOK

Ik was eindelijk weer eens bij een favoriet adresje van me.
Namelijk bij Karin van "De Tuinkamer ".

Ik had een hele poos geleden daar een prachtige klok gezien.
En gelukkig voor mij had ze deze nog niet verkocht.

Er mist één wijzer dus hij doet het ook niet maar dat 
maakt helemaal niks uit want het is zo'n plaatje !

Helemaal van metaal, dus stoer en in precies de juiste
kleuren zwart en verweerde bruin-tinten.

Ook kocht ik nog een mooie krans van gedroogd
 gipskruid, mijn favoriete bloemen.

Deze legde ik op een zwart metalen bakplaat.

Heerlijk sobere tinten allemaal,
ik hou ervan  :-)













Verder kocht ik er nog een mooie oude kruik en 
een hele grote rechthoekige bakplaat.

Deze zijn samen op onze grote tafel terecht gekomen
 maar dat laat ik een volgende keer wel zien.


**********



Het was de laatste maanden niet erg best gesteld met
mijn energiepeil en ondernemingslust.

Heb twee keer per week fysio voor mijn artrose en denk
dat ik erg in de overgang zit met sombere buien
en passiviteit als bijverschijnselen .

De laatste dagen en vast ook mede dankzij het mooie weer, 
heb ik voor het eerst weer moed om op pad te gaan,
dingen aan te pakken en plannen te maken.

We zijn dan ook begonnen met de kamer van onze oudste
dochter. Alle muren gaan van donkergrijs naar wit, 
ik heb vooral zin aan meer licht in die kamer.

De vloerdelen die nu naar oranje neigen, worden warm
 grijs en de oude linnenkast die er staat, heb ik
 vandaag zwart geverfd , heel stoer :-)

Ik heb foto's gemaakt dus binnenkort laat ik ook
daarvan wel wat meer zien.


*********


Voor nu wens ik jullie allemaal een hele fijn week !

Hartelijke groet Gea