Pagina's

30 april 2014

LEKKER GROEN











Afgelopen zondag tussen de buien door heb ik 
deze foto's geschoten.
Alles wordt nu zo snel groen, vind dit altijd 
de mooiste tijd van het jaar.

Bij ons in de achtertuin staan twee DollyTubs met buxus.
Verder nog een viertal grote zinken emmers,
ook gevuld met buxusbollen.

Over de muur groeit Hedera en zo ook over de pergola,
deze wordt zomers vergezeld door het blad van
de blauwe regen oftewel Wisteria.

In vier teilen heb ik Hosta's staan en alles tezamen vormt
het een mooie groene basis in onze tuin.

In vul het aan met witte lobelia in nog wat kleinere zinken
emmers en dan is de sfeer voor ons precies goed.


Hopelijk genieten jullie ook van alles buiten.

Fijne dag verder, hartelijke groet Gea





19 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Je hebt een sfeervolle tuin, Gea. Buxus en hedera zijn hier ook de groenblijvers in de tuin, ook fijn tijdens de wintermaanden. Zink staat ook mooi. Ik hoop dat jullie de komende maanden veel van dit plekje kunnen genieten, met veel zon.

Liefs, Ingrid

Housebythewaterhole zei

Gea, prachtige foto's... heerlijke tuin heb...en na een regenbui staat alles mooi fris groen hé...hopelijk komt het weer een beetje warmer want vandaag is het hier maar frisjes...somber...
fijne dag nog
Liefs Kathy

De Meidenmuts zei

Mooie foto's! Het is nu ook zo mooi fris groen buiten. Ik vind het de mooiste periode van het jaar!

Groetjes Anita

Silvia Linders zei

Heerlijk, dat rommelen weer. Hou ook erg van dit jaargetijde, vind de tuin dan op zijn mooist!!!
Jou dolly-tubs vind ik prachtig. Ben naar aanleiding van eerdere foto's van jou ook op zoek, maar heb ze nog nergens gevonden.
Mooie foto's ook van je tuin,leuk en sfeervol.

Een fijne dag nog en een zonnige groet Silvia.

inro soor zei

ook ik ben een tuinfan, en geniet volop, alleen het snoeien van de buxus.......:(
maar ik kwijl zowat van je grijze deur en kozijn!!!!!!!!!!!!hahahha
groetjes, Inge

A place for my home zei

Mooie foto's, heerlijk zo'n tuin vol groen!

Liefs, Cynthia

Els zei

Ieder jaar opnieuw laat je ons meegenieten van je prachtige tuin!! Lijkt me heerlijk om hier de zomer door te brengen!

Fijne middag
X Els

lia zei

Mooi, zoals altijd;-))

Anneke zei

Heerlijk zo'n tuin. Ik ben gek op de zinken emmers en teilen. In ons heeeeeeeele kleine tuintje heb ik ook zink staan.
Genieten hoor,
.
Liefs Anneke

All Seasons zei

Je tuin is zo mi, Gea. Het straalt zoveel rust uit. Straks heerlijk luierend in je stoelen, en ja, hier staan ze nu ook sinds vorige jaar. Ze zitten héérlijk!!
Maar zat is de Hosta nog klein? Je kan zien dat hier de natuur toch weer iets verder is. Gisteren ontdekte in al een bloem in mijn Hosta, prachtig!

Fijne avond, Gea

Liefs
Patricia

De liefste zei

Wat heb je een leuke en gezellige tuin! Erg mooi om te zien. Ik geniet nu ook met volle teugen van de tuin, hoe alles uitloopt, ik hou ervan.
Liefs,
Mirjam

Gerry zei

Heerlijk groen, de buxus blijft altijd mooi!
Ik heb ook hosta in de pot staan en het is onvoorstelbaar hoe groot ze al zijn.
Het is wel echt genieten, alles schiet de grond uit!
Veel plezier in je tuin.

Liefs, Gerry

Hann¥ zei

Wat een prachtige plekjes in je tuin Gea....
Liefs, Hanny

Hout en meer ..... zei

't is mooi buiten nu hé..alles nog zo fris en nieuw en lichtgroen.
Straks weer de bloeiers erin want ja ik hou ook van bloeiers...veel bloeiers.
Alles wat vlinders aantrekt mag hier ook in de tuin want ik hou zo van vlinders.
En hier ook veel buxusbollen die zijn nog van mijn vader geweest....herinneringen.....
Geniet van je mooie tuin Gea.

lieve groetjes
Dicky Marie

Mirjam zei

Hoi Gea,
Op deze manier heb je een heerlijke rustgevende sfeer gecreëerd in jullie tuin... ik vind het heel erg mooi... en met wat witte bloemetjes erbij zal het zeker nog mooier worden...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

It's me zei

Mooi hoor al dat groen...wij hebben groen met wit dit jaar.....liefs Ria....x !

Maison Welbi zei

Ik vind jouw foto's van jullie tuin altijd zo mooi. Het is een gezellig groen tuintje. Ik ben ook gek op buxus, hedera en hosta's. De hosta's groeien bij ons ook al als kool. Dus met regelmaat met de anti slakken korrels erlangs (helaas).

Groetjes,
Reineke

Room Seventeen zei

Ziet er mooi uit Gea!

Home fourteen zei

Je hebt een leuke,gezellige tuin, ik houd ervan. Geniet ervan. Gr. Jac.....