Pagina's

19 april 2014

PAASKRANS




 Op 1 april vierde ik mijn 25-jarig jubileum in het verzorgingshuis 
waar ik werk. Al die jaren met ontzettend veel plezier maar
dat zal wel duidelijk zijn, anders had ik dat 
niet zo lang volgehouden.

Ik kreeg naast bloemen en andere lieve attenties van 
collega's en bewoners ook nog deze mooie krans.

In mooie zachte kleuren en de krans paste qua formaat
precies in een oude metalen bakvorm die ik heb.

En zo staat het dan op de oude bakplaat die ik laatst al
liet zien, samen met de kruik en het geweitje.

Ook die laat ik hier nog even wat beter zien want ik
vind het een heel mooi exemplaar.




 

  

 

 

  





Verder zijn we bezig met de laatste afwerkingen in
 Sharon haar oude slaapkamer.

Het is een heerlijk lichte kamer geworden, de muren wit
en de vloerdelen in warm grijs geverfd.

Ik laat in een volgende post de 
resultaten wel zien.

Voor nu wens ik jullie een hele fijne zaterdag verder en 
natuurlijk ook hele gezellige paasdagen !

 Hartelijke groet van Gea







18 opmerkingen:

De Meidenmuts zei

Je hebt een leuk kransje gekregen van je collega's en het heeft een mooi plekje gekregen.

Fijne paasdagen.

Groetjes Anita

Silvia Linders zei

Van harte gefeliciteerd, 25 jaar!!!!!
Weer mooie sfeervolle plaatjes.
Fijne paasdagen en groetjes Silvia.

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd, Gea...met je 25-jarig jubileum. Daar horen cadeaus bij, in stijl. Je hebt een mooie paaskrans gekregen.

Ik wens je een heel fijn paasweekend. Liefs, Ingrid

inge van der sanden zei

Nou Gea....de gevers weten in ieder geval wel wat jou kleuren zijn...PRACHTIG is je krans.
Nog van Harte Gefeliciteerd met je jubileum...jeeee 25 jaar, wat een tijd.
Ik wens jou en je gezin ook hele fijne Paasdagen.

Groetjes,
Inge, my choice

Housebythewaterhole zei

Proficiat 25jaar…wat een tijd !!
Héél mooie krans heb je gekregen en
leuk dat hy perfect in je bakvorm past
is héél mooi van kleuren….
Voor jouw ook héél fijne paasdagen
samen met je familie !
Liefs Kathy

Mirjam zei

Hoi Gea,
Gefeliciteerd met je 25-jarig jubileum. Het is wel duidelijk dat je daar al die tijd met plezier hebt gewerkt, anders had je het inderdaad niet zolang volgehouden.
Ze weten daar in het huis wel heel goed wat jouw kleuren zijn hè? Prachtige krans...
Succes met de laatste loodjes in Sharon's oude kamer...
Ik wens je een heerlijk paasweekend,
Lieve groet,
Mirjam

De Lorelei Brocante. zei

25 jaar...wat een lange tijd zeg en het vliegt voorbij he..
Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk maar weet het wel zeker ze zullen je daar nooit willen missen...
Een lief mens met een warm hart..wat ze je de menskes daar verwend hebben.
Een prachtige krans heb je gekregen ze kennen jou smaak daar wel :-)

Lieve groetjes van mij
Xxx

Hann¥ zei

Gefeliciteerd met je 25jarige jubileum....en wat een stoere sobere krans heb je gekregen.....staat mooi zo bij elkaar....
Fijne pasen Gea...

Liefs, Hanny

het Moonhuis Monica zei

Gefeliciteerd Gea!!
Een heel fijn paasweekend!!

Liefs Monica

fo miento zei

Proficiat hoor, 25 jaar is al een hele tijd en de collega's weten perfect jou smaak!
Fijn paasweekend, grtjes Mien

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Na 25 jaar kennen ze je (en je smaak) gelukkig erg goed. Gefeliciteerd met je jubileum, toch bijzonder als je zolang op een werkplek mag werken.

Groetjes en fijne paasdagen,
Colin

Ús hûs ús thús zei

Gefeliciteerd met je jubileum! Bijzonder hoor. Je hebt een mooie krans gekregen. Hij staat prachtig in het oude bakblik!
Ik wens jou en je familie fijne paasdagen. Groetjes van Aleta

De Witte Lanteern zei

Gefeliciteerd met je jubileum! Je collega's kennen je smaak wel. De krans is lekker stoer en past heel mooi in je bakvorm.
Geniet lekker van de Paasdagen!
Liefs, Peetje

lia zei

Gefeliciteerd Gea, met je 25 jarig jubileum. Dat is ook alweer een hele tijd, en ik denk dat de huidige generatie het niet snel meer zal halen.
En je kransje staat daar erg leuk.

Fijn paasweekend
Liefs Lia

Els zei

Van harte gefeliciteerd met je 25 jarig jubileum!!

Fijne paasdagen
X Els

It's me zei

Heel mooi weer allemaal !!!..geniet !! fijne Pasen liefs Ria...x !

Julia zei

Ha sido un placer visitar tu bloc, te invito a visitar el mío, i el nuevo post sobre la Pascua y sus dulces que te encantaran.
Espero que nos volvamos a ver y si no eres seguidora me encantaría que lo fueras, te espero en mi bloc elracodeldetall.blogspot.com

Alie zei

Altijd fijn als je zo van je baan houdt. Ben benieuwd naar de slaapkamer!!