Pagina's

9 mei 2014

RELAX-KAMER




Eindelijk is Sharon haar oude kamer klaar om in gebruik 
te nemen als oefen- maar vooral ook relax -kamer.

Er ligt al een zwarte yogamat onder het bed en de
jaloezien zijn vandaag opgehangen
om inkijk te voorkomen.









Aan het eind van het bed is een soort van kastje gekomen.
Dit was altijd een lang bureau met een stoel eronder 
maar is ingekort tot de breedte van het bed.

Onder de steiger-planken zit bergruimte, daar heeft
Erwin een strak deurtje voor gemaakt en
deze zit vast met magneten.









Onder dit kastje een plank met daarop twee oude metalen bakken.
 Op het blad twee oude gewichten, deze gebruik ik om 
bepaalde oefeningen in opdracht van mijn 
fysiotherapeute goed uit te voeren ...

Daarna kan ik liggend lekker even tv kijken terwijl
ik bijkom van de oefeningen ;-))










De sprei kocht ik niet al te duur maar is niet helemaal naar m,n 
zin, de naturel kleur wel maar hij mag wel iets royaler.
Daar moet ik even tegen aan lopen …







Op de grond een schapenvacht, één van de twee die 
ik laatst kocht op een markt.
Geeft zo op de grond net even wat meer sfeer
aan de kamer.

Erwin moet alleen nog even de industriële plafondlamp 
ophangen hier, het is dezelfde als die van het toilet]
in de vorige post, alleen dan metaal kleurig.

Ik wens jullie allemaal alvast een
heel fijn weekend !

Groetjes Gea