Pagina's

4 oktober 2014

BROODMAND MET TAKKEN



De oude Franse broodmand stond eerst op de eettafel,
met daarin een viertal stoere verweerde kogels.


Nu staat het samen met de oude platte kist op het 
aanrechtblad tussen onze keuken en eettafel in.

In de broodmand legde ik tussen de kogels wat takken
 met rode besjes, subtiel maar toch sfeervol.


Onderstaande foto's nam ik vanuit de 
keuken richting eettafel.













Dit zijn foto's richting het keukenraam, in de houten klossen geven 
de kleine takken met besjes daar net dat beetje kleur.











En dit is de broodmand met op de achtergrond onze keuken.
Nog steeds hangt daar de grote stoere cloche onder de
 plank met een verzameling oude stenen schalen.






Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend !

Hartelijke groet Gea





13 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat zijn die rode besjes leuk hè, je kunt er alle kanten mee op. Dat is bij jou in ieder geval wel het geval, mooi zoals je het her en der verwerkt hebt.

Ik wens jou ook een heel fijn weekend, Gea.

Liefs, Ingrid

De Meidenmuts zei

Staat mooi...net even het kleurtje hier en daar...
Mooie sfeerfoto's!

Fijn weekend.

Groetjes Anita

De Witte Lanteern zei

Je kunt niet alleen heel mooi stylen, maar er zeker ook een prachtig foto-verslag van maken. Op jouw blog kom ik altijd heerlijk tot rust...
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

Hann¥ zei

Het verfijnde van de besjes staat prachtig Gea.
Subtiel is de herfst aanwezig in jullie huis.
Fijn weekend.
Liefs,Hanny

Stella zei

Ziet er weer gezellig uit Gea.
Ook ik heb hier en daar een toefje/takje van die besjes en dat staat super gezellig !
Lieve groet,
Stella

Nancy Blaauwgeers zei

Ik ben nog steeds op zoek naar zo'n tak. Kan ze hier in de buurt nergens krijgen. Was laatst bij een bloemist en die vertelde dat ze al weer Ilex takken binnen hadden. Het is toch nog steeds herfst en geen kerst? Jij hebt er weer een mooi geheel van gemaakt. Nog bedankt voor je reactie op mijn laatste blog. Ik wil binnenkort weer beginnen hoor, had last van een blogdip. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

Athomebymy zei

Heel mooi zo ! Altijd foto's die mij veel inspiratie geven !!! Fijn weekend !

Liefs Petra

Mirjam zei

Hoi Gea,
Wat een prachtige foto's... die takjes maken toch wel flink sfeer zo met die kleine beetjes kleur...
Ik wens jou ook een heerlijk weekend,
Liefs,
Mirjam

Anneke zei

Mooie sfeerfoto's Gea. Leuk zijn die takken he? De bloemist had bij ons allen enorme takken voor een behoorlijke prijs. Dus maar even doorzoeken. Zo mooi heel subtiel een kleurtje.
Een fijn weekend, liefs Anneke

lia zei

Leuk mandje. Al zie ik zelf liever een hele grote tak.

Fijn weekend
Liefs lia

Jilly Garcy zei

Ik val in de herhaling , weer een fantastische mooie sfeer.
Fijn weekend ,
christel

Thuisgeluk zei

Super mooie foto's..
Groetjes Roos

Judith zei

Een sterk ontwikkeld gevoel voor compositie zie ik hier... zowel in de styling als in de fotografie! Mooi Gea!!!