Pagina's

14 oktober 2014

EIKEN ZUIL




En dan hier onze andere stoere aanwinst van de markt laatst.

Het is een vrij hoge eiken zuil in mooi verweerde staat.
Deze werd gebruikt in een mastenmakerij.

Eigenlijk heb ik niet echt een hele geschikte plek voor
deze zuil maar vind hem te stoer om weg te doen.

Hij kwam daarom eerst terecht naast het zwarte kastje
onder de trap met daarop twee geweitjes.

Zo kan ik rustig nadenken over een andere plek,
in misschien wel een andere ruimte.


















Fijne dag voor nu gewenst en tot de volgende keer !

Hartelijke groet Gea






25 opmerkingen:

Anneke zei

Hoe krijg je het toch voor elkaar om elke keer weer zulke mooie sfeerplaatjes te maken. Complimenten hoor.
Liefs Anneke

De Meidenmuts zei

Mooie zuil! Ik vind de geweitjes er heel mooi op liggen. Is eens iets anders dan een pot.

Groetjes Anita

It's me zei

Wowwwww hij is prachtig...!!!...staat mooi naast de bank maar ook naast het grijze kastje staat ie superrrr...!!...en bel me maar hoor als je er van af wilt....!😜..!x!

Huize Vizzini zei

Oooow wat is hij mooooi! Die zou ik zeker niet weg doen. Prachtig en mooi verweerd!
Liefs Patricia.

Danielle van Heusden zei

Staat ontzettend mooi zo!! Prachtig...lekker stoer en oud!:) liefs Daniëlle

( thofhuisje.blogspot.nl )

Het Moonhuis zei

Mooi en lekker stoer. Ik zou denk ik ook niet weten waar ik m hier in huis neer zou moeten zetten, maar had m zeker, net als jij, niet laten staan ;-)

Liefs Monica

Thuisgeluk zei

Zoooo, die is zeker stoer..
ik snap je helemaal, eigenlijk heb je er niet zo 1,2,3 een geschikte plek voor, maar deze is toch tè mooi om niet neer te zetten..Super..
Groetjes Roos

Els zei

Hij is gaaf!! Je vindt er vast een mooi plekje voor!

Fijne middag
X Els

Hellen Van Tilborg zei

Wow! Prachtige zuil zeg. Maar goed dat je hem niet hebt laten staan. Ik denk dat je er snel een geschikt plekje voor zal vinden. Al vind ik hem naast de kast ook erg stoer staan!

Corine(THUIS) zei

Voor zoiets máák je gewoon plek! Ik hou ervan!

Mirjam zei

Hoi Gea,
Ik vind je blok echt super stoer en heel erg mooi... wat een prachtige kleuren. Hier vind je vast wel een heel geschikt plaatsje voor...
Ik wens je een heerlijke avond,
Liefs,
Mirjam

Home and Lifestyle zei

Deze is wel heel erg gaaf, Gea. En is er binnen geen plek te vinden, dan is de buitentuin misschien nog wel een optie.

Liefs, Ingrid

De Witte Lanteern zei

Hier zou je spijt van hebben gekregen als je die had laten staan. Hij is super! Hier maak je plaats voor. De geweitjes liggen er perfect op. Je hebt echt oog voor zo'n mooie items, geweldig!
Liefs, Peetje

Jilly Garcy zei

Wauw , wat een mooie zuil , daar ben ik toch een beetje jaloers op :))
Laat mijn man nou net een zuil aan het maken zijn , maar het hout is niet zo verweerd als de jouwe .
Héél mooi .
Ik vind het met de grote schaal super .
groetjes christel

Hann¥ zei

Stoere verweerde zuil Gea.....prachtig!
Je hebt weer mooie hoekjes gemaakt.
Liefs,Hanny

Marjonel M zei

Heel mooi, ik had hem ook niet laten staan.

A place for my home zei

Wow, heel gaaf zeg! Die had ik ook niet kunnen weerstaan.

De foto's zijn prachtig!

Liefs, Cynthia

inro soor zei

ja die is inderdaad erg stoer! niet weg doen hoor.
ik ken dat......dan vind je iets zooo mooi, maar waar....??? nou zoekse, het gaat je vast en zeker lukken;-)
groetjes, Inge

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Dat is een mooi en vooral stoer blok!

van alles wat in huis en tuin. zei

Ik vind 'm daar ook prachtig staan! Maar je zult vast weer gaan schuiven: kan je toch niet laten!
Mooi blok!

groet Trijnie

van alles wat in huis en tuin. zei

Ik vind 'm daar ook prachtig staan! Maar je zult vast weer gaan schuiven: kan je toch niet laten!
Mooi blok!

groet Trijnie

Anoniem zei

Gea, even iets anders. Kreeg de nieuwsbrief van Mart Kleppe via de mail. Hij gebruikt daarin een foto van jouw interieur. Misschien vindt je dit prima maar vond dat je het toch even moest weten.

Groeten Diana

♥Sanne en Andre zei

Hai Gea, ik geniet altijd erg van je posten. Ik reageer bijna niet en volg momenteel weinig blogs... (Gewoon door omstandigheden) Maar jij laat altijd zoveel moois zien. Bedankt voor alle inspiratie en veel succes ermee

Liefs Sanne

♥Sanne en Andre zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Karin Elshof zei

Prachtig stoer item.