Pagina's

10 oktober 2014

OUD BUSKRUIT-VAT


Op een markt kochten we laatst voor onszelf 
een paar hele stoere items.

Eentje daarvan laat ik hier zien, het is een heel 
oud vat waar vroeger buskruit in zat.

Zie je het al voor je, deze werden zo van de
 schepen gerold, zou je tegenwoordig
toch niet meer zien hè …

Ik heb hem in elk geval ter decoratie bij de schuifpui 
gezet, lekker herfstig met een berenklauw erin.







In de volgende post laat ik nog een stoere aankoop zien.

Wens jullie allemaal een hele fijne dag verder !

Hartelijke groet Gea









17 opmerkingen:

De Meidenmuts zei

Mooi....past echt in jullie interieur!
Ben benieuwd welke stoere aankoop je ons nog laat zien...

Fijne dag.

Groetjes Anita

knibbelknabbelknuisje zei

Wat een prachtige vondst! Inderdaad een mooi robuust en stoer herfsthoekje zo. Ik ben ook benieuwd naar je andere aankoop... Ik wacht af...

Home and Lifestyle zei

Ja...dit past echt helemaal in jullie stijl. Wat een mooie vondst, Gea. Een vat met een geschiedenis!

Fijn weekend. Liefs, Ingrid

inro soor zei

die is gaaf zeg!
leuk voor oudjaarsdag;-)!
groetjes, inge

Mirjam zei

Hoi Gea,
Wat een prachtige stoere ton is dat... en de tekst erop spreekt ook behoorlijk tot de verbeelding natuurlijk...
Staat super met die grote berenklauw er in...
Ik wens je alvast een heerlijk weekend,
Liefs,
Mirjam

Hann¥ zei

Prachtig Gea en die berenklauw staat er heel erg mooi in.
Liefs,Hanny

Nancy Blaauwgeers zei

Dat is bijzonder, en de bereklauw staat er perfect in. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

It's me zei

Stoer hoor....!!!....leuk met de berenklauw er in.....liefs Ria...x!

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Wat stoer, ik houd ook zo van het grafische, de teksten en het verweerde uiterlijk. Dit is inderdaad een super vondst, Nou word ik wel heel erg nieuwsgierig naar je volgende post,

fijn weekend, Pauline

Els zei

Wat een super vondst!! Mooi met die berenklauw erin!

Fijn weekend
X Els

Danielle van Heusden zei

Staat prachtig zeg bij de rest! Een bijzondere vondst..die vind je niet iedere dag;) ben benieuwd naar de andere! Fijn weekend Gea! Liefs Daniëlle

( thofhuisje.blogspot.nl )

van alles wat in huis en tuin. zei

Zo....jij hebt echt het buskruit uitgevonden! haha.
Zoiets zie je niet vaak.....mooi zo met de berenklauw. Lekker stoer!

groet Trijnie

Jilly Garcy zei

Wauw Gea , waar haal je dit toch allemaal ?
Je moet er maar op komen , een buskruitvatje.
Leuk hoor.
Groetjes christel

Ús hûs ús thús zei

Wat een mooie aankoop! Super origineel. Leuk met de berenklauw erin.
Fijn weekend. Groetjes van Aleta

Jolanda zei

Echt stoer zeker met de berenklauw erin!

Thuisgeluk zei

Heel mooi, de kleuren passen weer perfect.. Groetjes Roos

Fisk zei

Prachtig!