Pagina's

24 oktober 2014

VAKKENKAST




In een vorige post liet ik de zijkant van deze vakkenkast zien.
Zoals beloofd meer foto,s en ook van
dat wat ik erin heb gezet.








Zo staan er linksboven vier batikstempels in en 
daaronder zes schoenmallen.

De zes vakken rechts heb ik opgevuld met de oude
blikjes uit een voormalige fietsenwinkel.

Verder liggen er vier hele oude metalen ringen in
met daaromheen verweerd leer, vast
 gebruikt door vele gymnasten.







In het open vak op het steigerhouten blad staan houten kisten.
Verschillende formaten maar toch lekker rustig
omdat het in dezelfde tinten is.








Op de kast staan nog twee oude zwarte archiefdozen van 
mat zwart karton met labels ook weer
in dezelfde bruine tinten.







Jullie kunnen je vast wel voorstellen dat ik deze kast niet
verkocht maar in de computerkamer wilde.

Het zal blijken of het handig is en er toch niet ooit
 weer een dichte kast voor in de plaats komt.

Maar dat moet dan wel een mooiere
industriële kast zijn  ;-)


Fijne dag allemaal !

Gea






20 opmerkingen:

PRINCESSGREENEYE zei

das sieht genial aus!

It's me zei

Deze is echt zo stoer ...mooi ingedeeld ook.....die doe je toch nooit meer weg!!...fijn weekend liefs Ria...x!

Gerry zei

Hoi Gea,
Wat een prachtig geheel! Helemaal jouw stijl en kleur en hoewel de kast helemaal vol staat, is het toch heel rustig om de manier waarop je haar hebt ingericht.
En nu afwachten of het bevalt.
Succes ermee!

Mooi weekend en liefs,
Gerry

Nancy Blaauwgeers zei

Deze kast is super, past precies bij jou. Je hebt hem ook mooi ingericht. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

Thuisgeluk zei

Mooi. Ik vind het knap dat hij wel heel vol staat, maar het oogt nog steeds rustig.. Fijn weekend. Groetjes Roos

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Wauw da's een mooie en goed gevulde vakkenkast!

Home and Lifestyle zei

Voorlopig zou ik deze fraaie kast lekker laten staan. De items komen er heel goed uit, door de donkere kleur van de kast in combinatie met veelal hout. Ik vind het super mooi hoor.

Ik wens je een heel fijn weekend, Gea. Liefs, Ingrid

Jilly Garcy zei

Deze kast is echt helemaal jouw ding.
Ik hou vooral van de batikstempels en de verfpotjes .
Wederom toon op toon , héél mooi.
Groetjes christel

angie zei

danke für die wunderschönen bilder und einen schönen freitag wünscht angie aus deutschland

Home is where the heart is zei

En plaatje Gea maar had ook niet anders verwacht bij je. Leuk met die spullen erin *zucht* :))

fijn weekend
lieve groet Brigitte

Hann¥ zei

Wauw Gea war is het toch een mooie kast maar wat is het prachtig gestyled!
De sobere tinten passen er zo goed in....
Fijn weekend!
Liefs,Hanny

knibbel knabbel knuisje huisje zei

Mooi geheel, erg stoer!!!

van alles wat in huis en tuin. zei

Wauw! Prachtige, rustige kleuren!

groet Trijnie

Anneke zei

Wat een prachtige kast en wat past alles er mooi bij.

Judith zei

Ik vind het mooi hoe alle verzamelingen zo bij elkaar staan, waardoor niet alle 'frutsels' overal verspreid zijn door de kamer... De goede middenweg om toch die frutsels in huis te hebben, zonder dat het trubbelig wordt... snap je me nog? haha... soms typ ik mijn verhaal ook best 'trubbelig';-)

Mirjam zei

Hoi Gea,
Het is een plaatje. Zo'n vakken kast zou ik (vrees ik) helemaal vol proppen. Zeker als deze in de computerkamer/hoek zou komen te staan... Ik zie echt alle mogelijkheden van wat ik er allemaal aan handwerkspullen in kan plaatsen haha... jij zou het zonde van de kast vinden denk ik.
Maar in deze uitvoering vind ik hem ook heel erg mooi hoor, prachtige spullen heb je er in gezet... super mooi geheel, helemaal in Gea-stijl.
Ik wens je een heerlijk weekend,
Liefs,
Mirjam

lia zei

Je hebt er een mooie kast bij vol met een prachtige verzameling.

inro soor zei

WOWWWWW helemaal in stijl!
gaaf zeg, hier kan je heel erg van genieten denk ik, en alles precies pas, haha niet wegdoen hoor!
groetjes, Inge

Happy Living zei

gaaf Gea!!

helemaal in jullie stijl :-)

Hoe vond je Kavel22?

liefs, Debby

De Meidenmuts zei

Wat is de kast een plaatje met hoe je hem gestyled hebt! Echt prachtig!

Groetjes Anita