Pagina's

19 april 2015

STOERE WANDLAMP



Een wat langere pauze tussen de laatste post en deze.
Dat had z,n redenen en vroeg in elk geval 
mijn aandacht en tijd … en nog.

Ook ben ik veel aan het wandelen want ik doe samen met
m,n zusje in mei mee met de Drenthe wandelvierdaagse.

Verder natuurlijk in de tuin bezig, de klinkers achter het huis
zijn verlost van een toch wel behoorlijke groene waas.

 Ook kocht ik twee buxusbollen waarvan ik er één in een 
super grote zinken emmer zette, die kocht ik bij 


Maar eerst foto's van een stoere lamp die in plaats van de zwarte 
schaarlamp aan de muur in de kamer is bevestigd.

We hebben er twee, de andere kwam vorige week aan
het plafond in onze gang te hangen.








De lamp hangt boven het oude buskruit-vat, daarop ligt een oud
metalen dienblad met een zinkkleurige schroef.

Naast het vat zette ik nog een oude inklapbare anker
in verweerde zinkkleur met oud touw eraan.










De Franse pruikenkop, ook ooit gekocht bij De Tuinkamer, 
staat op een oude tamboerijn in dezelfde tint bruin.










Boven de grijze stoel hangt nog steeds de grote ronde bakplaat,
daarop een oude gymnastenring van metaal en verweerd leer.









Tot slot wil ik jullie allemaal een hele fijne zondag wensen !

Hier nu nog niet echt een blauwe lucht maar de rest van
de week belooft veel goeds dus ook alvast een mooie 
week gewenst, geniet van het lente weer !

Hartelijke groet Gea

ps:  nog weer een aantal dingen op mijn verkoopblog