Pagina's

22 november 2015

MEER KAARSLICHT



Op het ladenblok tussen de keuken en kamer staat de kist met 
daarnaast het gietijzeren beeldje uit de vorige post.

Nu heb ik daar ook een houten schaal neergezet met daarin
 heel simpel alleen een witte kaars met mos er omheen.

Zo is er nog een beetje meer kaarslicht en
dat geeft toch nog extra sfeer op die plek.









Op de tafel ligt momenteel een oude bakvorm in zwart metaal
maar dan in een andere uitvoering dan de vormen
die ik al een tijdje te koop heb staan.

Deze is lager en daardoor erg leuk om op tafel neer
te zetten met bijvoorbeeld kaarsen erin.

 Maar met een laag folie als ondergrond, daarop mos
en nonchalant wat bloembollen erop is het ook
een mooie en vooral stoere decoratie ….

Kerstballen erbij, dan is het met kerst
natuurlijk ook een plaatje ….

















Ik heb nog een paar van deze mooie lage bakvormen te koop.
Kijk op mijn verkoopblog voor meer bijzonderheden.


Voor nu een hele fijne zondag gewenst !

Hartelijke groet van Gea

4 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Kaarslicht...het blijft sfeervol. Hier gaan ook elke avond de kaarsjes aan en op een sombere dag branden ze ook overdag. De bakvorm staat mooi zo.

Fijne dag en liefs, Ingrid

Uouo Uo zei

thx

شركة تنظيف بالرياض




thank you

حراج السيارات


thank you



احلى سينما

De Witte Lanteern zei

Wat een prachtig fel licht geeft je kaars...prachtig gefotografeerd...of zou die felheid komen omdat we het licht van vrede nog intenser nodig hebben...
Liefs, Peetje

Hilgonda Mons zei

Mooi die stoere, sobere items. Ik hou er wel van.

Fijne week gewenst.

Lieve groet, Hilgonda