Pagina's

9 november 2015

METALEN KAST



Zoals beloofd laat ik in deze post de smalle metalen kast zien die 
aan de andere kant van de bank is terecht gekomen.







Daardoor was er geen ruimte meer in die hoek voor de Jielde lamp.
Heel toevallig had ik ergens een mooi verweerd houten blok
gezien en die bleek qua maat perfect om de lamp
op te zetten naast de grijze stoel.








En die grijze, door de katten verkrabde stoel, gaat binnenkort 
vervangen worden voor een ander exemplaar.

Vind de grijze kleur ook niet echt mooi staan bij de kast
en denk dan ook de nieuwe van zwart leer zowel
 qua kleur als model beter zal staan.








Hieronder nog een aantal detail foto's van de kast. 

De kleuren grijs/blauw, zand en bruin maken 
het tot een mooi en uniek item.
















Ik wens jullie alllemaal een fijne dag toe !

Hartelijke groet Gea

8 opmerkingen:

lia zei

Die kast is weer een echte Gea kast. En staat weer prachtig bij jou.
Hoop dat je katten de nieuwe stoel dan weer niet gaan vernielen. Dat vind ik nog het ergste van katten, want ik moet bij de eethoek de stoelen ook voorzien van een nieuwe hoes.

Fijne week
Liefs lia

Judith zei

Wat een stoere lockerkast... Ik blijf ze mooi vinden, maar dit is wel een erg gaaf exemplaar!
Fijn dat we weer kunnen reageren;-)

Groetjes Judith

Mirjam zei

Wat een heerlijke kast Gea, hij past echt helemaal bij jullie. Prachtig patina, super stoer.
Fijne nieuwe week,
liefs,
Mirjam

It's me zei

Stoer en gaafffff....liefs fijne week van mij x

Marjonel M zei

Prachtige kast heel stoer en echt passend bij jou.

Liefs, Marjonel

Corine(THUIS) zei

Gaaf kastje!

Home is where the heart is zei

Mooi op elkaar afgestemd en heel sfeervol Gea
Fijne zondag

lieve groet Brigitte

Anoniem zei

Hoi Gea,

Prachtige blog heb je!
Ik had een vraagje: waar heb je die zwarte ronde bakplaat gekocht?
Ik zoek al een tijde zoiets! Of is deze misschien te koop? ;-)

Fijn weekend!

Groet,
Gerkje