Pagina's

15 november 2015

OUDE VERFBLIKJES EN KWASTEN



Op een ronde zwarte bakkersplaat heb ik mijn verzameling oude
verfblikjes gezet met daarop de twee oude verfkwasten.

Deze stonden eerst met een verfblikje onder een stolp
maar daar kwam laatst alleen een geweitje in te staan.

Dus lagen de kwasten en blikjes ergens in de kast en dat 
vond ik eigenlijk wel jammer vandaar dat ze
weer tevoorschijn kwamen.

Op de salontafel is het net weer even 
andere decoratie dan normaal.













Fijne dag verder, groetjes Gea

8 opmerkingen:

It's me zei

Stoer ! ...heb een mooie zondag liefs Ria........šŸ’™❤️

Hilgonda Mons zei

Mooi stoer plaatje zo.
Ik heb ook oude verfblikken bewaard uit de oude boerderij, men snapte daar niks van. Men noemde dat troep, hahaha. Wij dus niet!

Fijne dag.

Lieve groet, Hilgonda

Anneke zei

Mooi plaatje zo. Weer eens iets anders.
Fijne zondag
Liefs Anneke

lia zei

Ik vind het zelf ook wel leuk, mits je er de juiste plek voor hebt.
Maar Jan zou denk ik toch vragen of ik hem perse de hele dag aan zijn werk moet herinneren.

Fijne zondag.

Jacqueline @ HOME zei

Gea, you even make old paint pts and paintbrushes look beautiful !!
You have such a wonerful eye for interiors. XXXX

Easyliving zei

Staat super Stoer zo op de bakplaat!
Jij weet altijd weer de juiste dingen te combineren! Complimenten!

Liefs Dinka

Mirjam zei

Prachtige spullen Gea, maar vooral...: Prachtig gefotografeerd.
Heerlijke sfeer.
Liefs,
Mirjam

Jilly Garcy zei

Staat super die oude verblikken met de borstels , echt leuk .
Groetjes
Christel , Garcya's place