Pagina's

24 mei 2016

WEEGSCHAAL EN BOEK



De oude weegschaal die al heel lang op het aanrecht in de hoek stond,
heb ik nu op de vensterbank in de keuken gezet.

Met het schoonmaken van het keukenraam had ik ineens zin
om daar wat anders neer te zetten, veranderen blijft
nou eenmaal leuk om te doen en met je eigen
spullen kost het ook nog eens niks.

In de bak liggen knoflookbollen, die vul ik vaak weer aan
want we gebruiken regelmatig knoflook door het eten.
Heerlijk en ook nog eens gezond !

Verder staat de vierkante bakplaat nog steeds tegen
het raam, deze past precies tussen de kozijnen 
en lijkt er dus voor gemaakt te zijn.










We zijn nog steeds bezig in de voortuin, het heeft voortgang maar 
door o.a de regen de afgelopen week stagneert het wat.


Voor nu een hele fijne week verder 
en tot de volgende keer.

Hartelijke groet Gea



9 opmerkingen:

It's me zei

Fijne week liefs Ria x

Gea Loosman zei

De weegschaal staat mooi zo bij de bakplaat en de knoflookbolletjes in de schaal.
Spannend hoor, de laatste loodjes van je boek!
Groetjes Gea

Coby Breitner zei

Dat zal vast heel mooi gaan worden Gea, geen twijfel.
Gr. Coby

lia zei

Oh ja, je boek!!
Dat was ooit een wens van mij om zelf een woonboerderij te maken. Zeker naar aanleiding van mijn fotoboek kwamen daar vragen over. Net als bij jou ook overigens. Maar hoe pak je zoiets aan. Hoop dat het goed gekeurd word.
Succes en ook met je tuin. Ik ga nu de beuken snoeien.

Groetjes lia

lia zei

Woonboek bedoel ik, maar de tablet heeft andere plannen hihi...

De Witte Lanteern zei

Hier ook al knoflook-fans...alleen al de geur als je de teentjes plet...krijg ik visioenen van een grasweide met grote bomen en middenin een grote lange robuuste tafel, gezellig gedekt met karaffen water en wijn en in het midden van de tafel staat een grote schaal met de heerlijkste pasta...Ehhhh, ik dwaal af...haha.
Heerlijk om zo aan je eerste boek bezig te zijn, moeilijk keuzes te maken, welke teksten zet je erin, wat laat je weg...maar als het dan van de drukker terugkomt...wow, als een heuse 'geboorte'...Ben zo benieuwd!!
Succes met het boek én de tuin (worden beiden vast fantastisch!)
Liefs, Peetje

Marjon zei


Wauw wat een mooie weegschaal en je gaat een boek uitbrengen, super Gea...ik ben heel benieuwd naar je boek en alvast heel veel succes...lieve groet Marjon

Bonjade zei

Tjonge...je eigenste boek.......gaaf!

Ben benieuwd hoe het nu met je voortuin staat.....jullie blijven maar bezig ;)

Succes en fijne dag

Liefs

van alles wat in huis en tuin. zei

Succes met je boek....lijkt me fantastisch om dat te kunnen doen!

groetjes Trijnie