Pagina's

23 maart 2017

TON MET TAKKEN




Jongste dochter Joëlle is afgelopen zaterdag 19 jaar geworden.

We hadden het hele huis vol met meer dan 20 mensen 
en ze bleven allemaal eten dus het was
een gezellige drukte.

Vriendin kwam met een bos hazelaartakken aan en
die hebben we zaterdag maar eerst even buiten
gelegd, we waren alle ruimte binnen wel
nodig voor extra zitplekken.







Zondag hebben we de boel lekker opgeruimd en
heb ik de takken in deze stoere ton gezet.

Het is eigenlijk een heel oud en verweerd buskruit vat.

Al vaak is me gevraagd of ik deze niet wil verkopen 
maar dat gaat niet gebeuren, hij is te leuk en uniek.








Verder zijn we nog steeds blij met de zwarte leren stoel
 op metalen poten, wij houden van modern
 in combinatie met oud.

Door het grijze schapenvacht krijgt het
 leer een mooi zachte uitstraling.









Op de foto hieronder is goed te zien dat de grijze vloer 
een rustige ondergrond is voor de meubels.

Zowel het zwart als hout komt mooier uit
op deze vloer.

We zijn dan ook blij dat we het aandurfden om
de houten vloer te verven.









De houten salontafel is lekker verweerd waardoor een
 vlek meer of minder niet erg is en door de wielen
 gemakkelijk te verplaatsen.







Er zijn nog wat veranderingen maar dat is voor 
een volgende keer  .....



*******

Dank trouwens voor jullie leuke reacties op mijn vorige post.

Instagram weet ik nog niet, ga kijken of ik genoeg 
inspiratie heb om te blijven bloggen.

Heb met mijn nieuwe telefoon veel foto's gemaakt en 
dus materiaal voor nog een aantal blogposten.


********

Zo en nu stap ik op de fiets naar Eelderwolde, 
dat is zo'n 18 km en met dit weer
totaal geen straf ;-)

Ben nog steeds bezig met de bindweefselmassage kuur
bij salon VP Noord / Health&Beauty Center

Een fijne salon dichtbij Groningen, op dit moment hebben ze een 
mooie aanbieding wat betreft een schoonheidsbehandeling en
 deze maand nog korting op IPL  (permanente ontharing)


Klik op het logo rechts op mijn blog om op de site te komen.

******



Ik wens jullie allemaal een fijne dag, hopelijk
kun je een beetje genieten van de zon !

Hartelijke groet Gea


5 opmerkingen:

It's me zei

Twas heerlijk vandaag ...alleen haden we zoveel te doen dat we helaas niet hebben kunnen genieten van de zon....want de pup komt zaterdag al...weekje eerder zo blij...we gaan er lekker van genieten heb op 1 dag na lekker weekje vrij. ...kan ze lekker wennen...mooi je kronkel takken....liefs Ria x ❤️

Home is where the heart is zei

nog van harte proficiat met jullie dochter en las net dat de oudste het nest heeft verlaten.
Prachtig die ton met de takken. Zou hem ook niet weg doen, veel te gaaf.
Fijn weekend alvast
liefs Brigitte

Jolanda zei

Wat een mooie combi, de takken in de ton. Het ziet er weer mooi uit bij je!

'Inga' zei

Nog van harte!

Die ton met een paar takken...zó leuk!

Ik zou je blog heel erg missen want het is voor mij een rustpunt, altijd goed ... maar 'worst case' heb ik altijd je boek nog!

Vriendelijke groet!

Mirjam zei

Gefeliciteerd nog met jullie dochter.
Je vloer is echt heel mooi geworden zo, echt heerlijk rustig.
En je ton met takken is super mooi.
Fijne rest van de dag,
liefs,
Mirjam