Pagina's

8 april 2017

OUDE WESPENVANGERS



Deze keer even geen foto's van de kamer maar van de oude glazen 
wespenvangers die ik laatst kocht via Marktplaats.


Ik heb ze op een zwarte bakplaat op tafel gezet.







Op de achtergrond zie je twee metalen hoedenmallen op 
de vensterbank staan, deze zijn vrij zeldzaam, 
ze zijn meestal van hout.









Hier zitten er nog gedroogde eucalyptus-takken in maar
 die heb ik inmiddels weggegooid om voor
verse bloemen te vervangen.








Je kunt aan het glas goed zien dat ze oud zijn en ook
 de vormen zijn van de drie niet gelijk.

Daarom juist zo leuk en uniek.










Ik hou van simpele groendecoraties in huis, het liefst
 in combinatie met oude spullen.



In mijn boek zie je bijvoorbeeld takjes met bessen op 
een oude zinken vergiet liggen  ......







Of een paar roze bloemen in een oude metalen pot met
daarbij prachtig verweerde trapspijlen.







Maar ook bolletjes met mos in een oude schaal 
of bakvorm doen het altijd goed.









Mijn boek is nog steeds te koop via :

Liefde voor Brocante 









Voor nu wens ik jullie allemaal een hele fijne dag verder !


Hartelijke groet van Gea



4 opmerkingen:

Brenda Schneider zei

Hallo Gea, ik vind de stoere stijl in je huis erg mooi. Zelf hou ik ook van die oude items.
Fijne dag, groetjes Brenda

Home is where the heart is zei

Leuk zijn ze. Ik heb er ook 1, waar niks zit hahaha
Heb hem aan n rekje hangen. Heb ook een nieuw exemplaar voor buiten. Maar waar we nu wonen zijn zo goed als geen wespen te bekennen(gelukkig) maar zijn het muggen waar we een overschot aan hebben.
Goed weekend
liefs Brigitte

Els zei

Goedemorgen Gea, je hebt een mooie unieke stijl. Ik heb je boek hier thuis liggen, prachtexemplaar!

Fijne zondag
X Els

Carolina Mia zei

Hallo Gea, deine Blog ist sehr schön. Vera